Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De blauwe sterren zijn per boeket gewoon op één hand te tellen. Los van de spreiding en burst vind ik dat echt onacceptabel vergeleken met de product- en samplefilms
Denk dat importeurs wel wat anders aan hun hoofd hebben op 26 december..Ik vind het wel kwalijk dat Vuurwerkmania gewoon met de sample productfilm blijft adverteren, terwijl duidelijk is dat het effect compleet anders is…
Want dit was niet al duidelijk voor 6 december?Denk dat importeurs wel wat anders aan hun hoofd hebben op 26 december..
Als ik deze toch eens kon bemachtigen. Ik ga op zoek naar diegene met een witte 'sample' sticker. Heb ik er wel de adviesprijs voor overTadaaaaa!!! Daar heb je hem toevallig.
Je bent me net voor![]()
Thnx voor het testen. Ik heb 12 blauwe sterren kunnen tellen in de hele compound. Ja het is geen slecht product, maar Rubro/vuurwerkmania ga je diep schamen. Jullie hebben in de hele compound even veel blauw gestopt als in 1 tube van de sample. Echt belachelijk.soms moet je gewoon even wat testen om te kijken of ie echt doet wat het moet doen…..Crediet aan Nikos voor de beelden, ze zijn dus niet van mij!
Geen idee, ik deel alleen de beelden omdat Nikos dat niet kanBedankt voor het testen!! Top!
Vind de eerste cake wel mooi, verder is alles wel gezegd. Wat vonden jullie van de burst? Beetje ok?
Ik mag toch hopen dat Rubro/Mania zelf al eerder geconstateerd heeft dat hij niet overeen komt. En anders hadden ze best na 19 december het filmpje offline kunnen halen of een disclaimer toe kunnen voegen dat het filmpje niet representatief is.Denk dat importeurs wel wat anders aan hun hoofd hebben op 26 december..
Ik mag toch hopen dat Rubro/Mania zelf al eerder geconstateerd heeft dat hij niet overeen komt. En anders hadden ze best na 19 december het filmpje offline kunnen halen of een disclaimer toe kunnen voegen dat het filmpje niet representatief is.
Ik vind deze minder krachtige/andere versie ook mooi, daar ligt het niet aan.ik durf het haast niet te zeggen maar ik vind het een mooie bak…
Username checks outPrima, ziet er goed uit