Coconut Bounty

Jaa het is een prima bak, als het een andere box was geweest. Als deze bak gewoon zo ingezet was vanaf het begin, met een bijhorend prijskaartje was het top. Nu hebben ze iets anders en exclusievers verkocht, voor een exclusieve prijs. Daar wringt de schoen en dat maakt het kwalijk.
Dit kan en mag echt niet voor het prijskaartje wat er aan hangt..

De blauwe sterren zijn per boeket gewoon op één hand te tellen. Los van de spreiding en burst vind ik dat echt onacceptabel vergeleken met de product- en samplefilms

Bij elk filmpje is de box weer net iets anders... Ja leuke box, dikke box en zou deze ook denk ik wel halen, maar het originele concept is nu ver te zoeken.

Het is wel een beuker! Tempo vd 1e cakes net niet lekker genoeg. Prima bak, maar inderdaad wijkt wel erg af ivm bijna missend blauw.

Ben nooit zo snel negatief maar nee dit is hem gewoon niet. Ik ben blij dat ik hem heb kunnen annuleren en de Riakeo Elegance daarvoor in de plaats heb gehaald.

Vind hem eigenlijk niet slecht. Niet slechter dan hoe ik hem op de demo van huisman ervaarde. Maar of ik hem zou aanschaffen met deze beelden: denk het niet.

Bedankt voor het testen!! Top!
Vind de eerste cake wel mooi, verder is alles wel gezegd. Wat vonden jullie van de burst? Beetje ok?

Je bent me net voor 🤣
soms moet je gewoon even wat testen om te kijken of ie echt doet wat het moet doen…..Crediet aan Nikos voor de beelden, ze zijn dus niet van mij!

Thnx voor het testen. Ik heb 12 blauwe sterren kunnen tellen in de hele compound. Ja het is geen slecht product, maar Rubro/vuurwerkmania ga je diep schamen. Jullie hebben in de hele compound even veel blauw gestopt als in 1 tube van de sample. Echt belachelijk.

Denk dat importeurs wel wat anders aan hun hoofd hebben op 26 december..
Ik mag toch hopen dat Rubro/Mania zelf al eerder geconstateerd heeft dat hij niet overeen komt. En anders hadden ze best na 19 december het filmpje offline kunnen halen of een disclaimer toe kunnen voegen dat het filmpje niet representatief is.

Ik mag toch hopen dat Rubro/Mania zelf al eerder geconstateerd heeft dat hij niet overeen komt. En anders hadden ze best na 19 december het filmpje offline kunnen halen of een disclaimer toe kunnen voegen dat het filmpje niet representatief is.

Dat interesseert importeurs echt geen fluit. Je ziet het ook bij Magnum. Vraagtekens alom bij die 30mm bakken (ook door hen zelf toegegeven) maar ze doen er niks mee.

Het is niet de box van de officiële productfilm en niet zoals we hem hadden verwacht/ gehoopt / mogen verwachten op basis van de officiële informatie. Maar het is wat mij betreft nog steeds wél een erg goede box! Ik vind hem stiekem best wel gaaf en ga er dan ook zeker van genieten.

Back
Bovenaan