Coconut Bounty

Hmm, jammer de gok voor 130 niet te hebben genomen, 180 ga ik van z'n levensdagen niet neerleggen voor een 100sh doosje
Heb ik ook altijd gezegd maar tijden veranderen. Heb namelijk ook paar jaar terug gezegd, dat ik max 100 euro voor een 100 shots 30mm wil betalen. Moet je nou echt mazzel mee hebben zoals BF deal en het niet is uitverkocht.

Ik heb geen goud tot op de grond gezien uit deze box gisteren. Het blauw kwam lager dan het goud. Denk dat Simmien dit figuurlijk bedoelt, omdat deze box gewoon heel erg goede spreiding had gisteren
Haha.. levensgevaarlijk! Ik was ook maar sarcastisch. Al zou het mij niets verbazen als die nog een duw krijgt na het zien van de prestaties..

Kreeg gelijk flashbacks naar de Caribbean Palmtree van Bonbridge, en dat is een compliment voor de Bounty.
Nou niet overdrijven, ik mis dan toch echt wel het vele oranje. maar ik snap je reactie wel, ja het was geweldig om deze bak live te zien : grote uitwerkingen, goede hangtijd, dat blauw en de goede klappen.

Pohhh, hij is wel echt prachtig. Helaas hier id buurt idd niet super scherp aangeboden geweest.

Waarom zou een winkelier een sample schieten?

Gave bak zeg! De 30mm bakken van Rubro/Mania zijn meestal wel toppers en dit is er ook weer 1. Zat zelf te twijfelen tussen deze of de Immortal Gold en uiteindelijk toch voor de Immortal Gold gegaan omdat die goed geprijsd was en het toch wel een zekerheidje is dat die goed is. En wie weet is deze misschien volgend jaar nog voor een mooi prijsje (115-130) te koop.

Wat een goede beelden hierboven^ Wat een prachtige box wat niet onder doet voor F3. Deze word bij ons als laatste geschoten met een salute finale erachteraan.. zat te denken aan 10x Dumbum 16 schots.. 😄

Waarom zou een winkelier een sample schieten?

Gave bak zeg! De 30mm bakken van Rubro/Mania zijn meestal wel toppers en dit is er ook weer 1. Zat zelf te twijfelen tussen deze of de Immortal Gold en uiteindelijk toch voor de Immortal Gold gegaan omdat die goed geprijsd was en het toch wel een zekerheidje is dat die goed is. En wie weet is deze misschien volgend jaar nog voor een mooi prijsje (115-130) te kokoop.
Deze is met kooi, dus denk het helaas niet...

Ik heb geen goud tot op de grond gezien uit deze box gisteren. Het blauw kwam lager dan het goud. Denk dat Simmien dit figuurlijk bedoelt, omdat deze box gewoon heel erg goede spreiding had gisteren
Precies. Was gewoon giga uitwerking en bleef goed lang hangen, en kwam toch nog aardig laag in mijn beleving, misschien door de grote uitwerken dat het zo leek iig

Back
Bovenaan