MagicSjefke
VWC lid
Vanavond gezien op de demo bij Ano, echt spijt dat ik deze niet heb besteld in de freak. Een van de beste NL consu goudblokken ooit op de markt gebracht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kost 143,- met korting en dan ook nog iets gratis voor 35,- uitzoeken..
Heb er een pig bij genomen
Pff deze is heel goed iddDit was wel de meest geniale box die wij in jaren op de markt hebben gehad. Wát een boeketten en prachtig met dat blauw. En bij blijft maar doorgaan, door de bizarre spreiding en goede burst vergeet je dat je naar een 100 shots compound staat te kijken. Als dit productie is dan komt ie er zeker bij. Ik kan er meer woorden over kwijt maar het filmpje spreekt voor zich
Holy f***.. Die is dik zeg! Kan niet wachten!Dit was wel de meest geniale box die wij in jaren op de markt hebben gehad. Wát een boeketten en prachtig met dat blauw. En bij blijft maar doorgaan, door de bizarre spreiding en goede burst vergeet je dat je naar een 100 shots compound staat te kijken. Als dit productie is dan komt ie er zeker bij. Ik kan er meer woorden over kwijt maar het filmpje spreekt voor zich
Wat een bak!!!!Dit was wel de meest geniale box die wij in jaren op de markt hebben gehad. Wát een boeketten en prachtig met dat blauw. En bij blijft maar doorgaan, door de bizarre spreiding en goede burst vergeet je dat je naar een 100 shots compound staat te kijken. Als dit productie is dan komt ie er zeker bij. Ik kan er meer woorden over kwijt maar het filmpje spreekt voor zich