Coconut Bounty

Alle Argento is toch 1.4g?
De Leviathan is 1.3G, inderdaad verder uitzonderlijk in de Argento lijn. Al presteren de 1.4G 30mm Argento producten trouwens wel goed voor 1.4G , daar is het maximale uitgehaald om het maar even zo te noemen. Of dat een zekerheid ieder jaar weer is voor een nieuwe batch.. dat is ook weer de vraag. Het lijkt er voor dit jaar wel op als ik de nieuwste filmpjes zie

Zoals je boven leest, als het exact zoals Leviathan is, zal het met kooi zijn. Maar Rubro kan op bestelling burstlading hebben laten verlagen.

Die Leviathan komt wel minder dik over, maar de kans dat Rubro een dikke sample schoot en de productieversie meer op de Leviathan lijkt is zeker aanwezig. Toch zijn ze vgm niet helemaal hetzelfde, eerste deel van de Coconut heeft crackling erbij.

De Leviathan is 1.3G, inderdaad verder uitzonderlijk in de Argento lijn. Al presteren de 1.4G 30mm Argento producten trouwens wel goed voor 1.4G , daar is het maximale uitgehaald om het maar even zo te noemen. Of dat een zekerheid ieder jaar weer is voor een nieuwe batch.. dat is ook weer de vraag. Het lijkt er voor dit jaar wel op als ik de nieuwste filmpjes zie

Ja zover ik weet wel.
De Tarantula 100sh 1.2” is ook een 1.3G product.

Op het filmpje van avp komen de kleuren niet echt goed over maar als het een copy is van de Leviathan dan is het wel echt een mooie box. Kwam deze nog tegen, wel echt een onwijs mooie box

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan