Coco Magnolia

Status
Niet open voor verdere reacties.

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5023
Artikelnaam: Coco Magnolia
Netto Kruitgewicht: 190 gr.
Aantal Schoten: 16 Schots
Effectomschrijving: Rode/goudgele en witte palmen Schiet met luide knal omhoog...
Stijghoogte: + 25 meter
Richtprijs: 9,95 euro
O.a. te koop bij: OnlineVoorverkoop.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
ziet er erg goed uit man.. proline heeft goede producten hoor voor vrij weinig geld.. dat valt me wel op ... bedankt voor het zoek werk beide heren...

Misschien heb ik het niet goed begrepen, maar volgens de Vuurwerkreus zijn de Coco Magnolia's van Proline niet langer in productie sinds 2006. Klopt dat? Zij verkopen wel de Giant Magnolia van Vuuwerkreus zelf. Een identieke cake en ongetwijfeld omgelabeld van de Proline versie, zoals dat met veel producten is gebeurd.

Weet iemand of deze "originele" versie van proline nog op de markt was afgelopen seizoen?

Groetjes,
Cameo

Misschien heb ik het niet goed begrepen, maar volgens de Vuurwerkreus zijn de Coco Magnolia's van Proline niet langer in productie sinds 2006. Klopt dat? Zij verkopen wel de Giant Magnolia van Vuuwerkreus zelf. Een identieke cake en ongetwijfeld omgelabeld van de Proline versie, zoals dat met veel producten is gebeurd.

Weet iemand of deze "originele" versie van proline nog op de markt was afgelopen seizoen?

Groetjes,
Cameo
Heb er eventjes wat foldertjes bij gepakt.
Twee folders van 2006, hier staat hij niet in.
een Folder uit 2005, hier staat hij ook niet in.
En ik heb nog een folder uit 2002 hier staat hij wél in.
Foldertjes tussen 2002 en 2005 heb ik niet in mijn collectie (helaas:sad: PM als je ze voor me over hebt:angel: ik mis dus 2003 & 2004, folders van voor 2002 ook welkom ).

Maar waneer de coco magnolia dan uit de markt gehaald is weet ik niet precies...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had ze zelf in 2003 en in 2004 gekocht. In 2005 werd ik overgehaald om de Vuurwerkreus versie te kopen, maar de Proline versie was nog wel te koop. Afgelopen jaar (2006) was de Proline versie volledig verdwenen en kon men alleen nog de VWR versie kopen. Wat ik overigens niet deed, want de meest originele uitvoering (van Red Lantern) werd hier voor een spotprijs (6 euro per cake) aangeboden. Heb er daar dus maar een paar van gescoord. beviel erg goed :)

Groetjes,
Cameo

Dit is een absolute topper, en het is jammer dat hij uit de productie is gehaald.
Cameo, jij hebt hem in 2005 nog kunnen kopen; dit was het jaar dat er geen 'nieuwe vracht' meer van binnen kwam. Vanaf toen is men begonnen met het verkopen van het restant.
Hij was namelijk bij onze dealer en nog een aantal andere dealers niet meer op bestelling verkrijgbaar, en op 29 december wel nog los te verkrijgen. 30 December was hij er al niet meer.:wink:

Weet nog dat hier veel ophef was op verschillende fora, en dan men toen vooral begon te jammeren over het wanbeleid qua productkeuze bij pro-line.:p
:bye:

Ik kan je vraag helaas niet direct beantwoorden Cameo.
Maar ik ga op onderzoek uit. De geruchten van het niet meer in productie nemen van de Coco Magnolia is ook bij mij ten gehore gekomen.
Wat mij wel bevreemd is dat de Coco Magnolia bij vele handelaars en winkeliers
op internet en in de winkels te koop werd aangeboden.
Dat zou moeten duiden of op een nog aanwezige zeer ruime voorraad of dat er toch nog steeds sprake is van productie.
Ik laat je het zo snel mogelijk weten.

:bye:

De enigste cake die ik ooit gehad heb van Proline. (3 jaar geleden).
Koste destijds 11,50.

De cake is erg klein, maar de effecten zijn daarintegen gewoon redelijk groot.

Voor die prijs vind ik het een nette cake.

Ik had een vraag

Verkopen ze deze pot nog bij de vuurwerkreus?? ik zie hem niet staan bij de site
ik had het filmpje gezien en ik was erg benieuwd naar deze pot
iemand nog meer informatie over deze pot ??

Jean-Paul.

Ik had een vraag

Verkopen ze deze pot nog bij de vuurwerkreus?? ik zie hem niet staan bij de site
ik had het filmpje gezien en ik was erg benieuwd naar deze pot
iemand nog meer informatie over deze pot ??

Jean-Paul.

Er staat genoeg in de beginpost qua info. lijkt mij? :)
Wat zou je nog meer willen weten dan.

En van Vuurwerkreus ja dat is maar afwachten tot de verkoop gaat beginnen he :wink:

Informatie bijvoorbeeld over de snelheid want ik zag bij het filmpje 4 tegelijk
dus hoe is dat met 1 pot ?

en ja over vuurwerkreus dat is wel afwachten ja zal het jammer vinden als ie er niet bij staat zat ie er vorig jaar in? want ik kende deze pot nog niet :p hoewel ik wel een pro-line kenner ben :D

Informatie bijvoorbeeld over de snelheid want ik zag bij het filmpje 4 tegelijk
dus hoe is dat met 1 pot ?

en ja over vuurwerkreus dat is wel afwachten ja zal het jammer vinden als ie er niet bij staat zat ie er vorig jaar in? want ik kende deze pot nog niet :p hoewel ik wel een pro-line kenner ben :D

Bij vuurwerkreus heb ik geen folder gehaald dacht ik, vuurwerkmagazijn 7kamp had hem ook niet.
Er zijn zoveel winkels in Rotterdam en omgeving tegen die tijd moet je even alles in de gaten houden :wink:

deze pot gaan we inderdaad dit jaar verkopen, maar hoorde dat ie weer terug was van weggeweest. Ben benieuwd. Uit mijn hoofd wordt ie gratis tussen 135 -175

gr.

edwin @

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan