Coco Blue

Geschoten in Pijnacker, afgelopen donderdag:

Vind hem beduidend minder presteren dan in de voorgaande jaren. Effecten zijn een beetje half en alles dezelfde kant op, terwijl hij juist vol in de lucht was. Ook lijken de effecten wel kleiner als anders. Nee, zo vind ik hem niet meer geweldig, jammer want het was een top cake.

Deze en yellow river zijn toch wel de twee beste cake,s op dit moment in een woord prachtig . Vooral het blauw erin

Had deze met nog wat andere evo cakes in het 12 uur project verwerkt. Schiet redelijk rustig maar wat een gigantische boeketten en klappen komen hier van af. En dat blauw is zo vet mooi

Hele mooie cake, zeker als je van blauw houdt. Alle schoten grote spreiding en dikke klappen (batch 2016).

coco.png

Vond deze niet heel briljant, maar gewoon prima. Sommige boeketten waren eigenlijk best wel matig, waar anderen gewoon goed waren (zie je ook op het filmpje hierboven). Op sommige films komt het blauwe er ook heel mooi uit wat in de straat bij mijn versie wat minder was. Een krappe voldoende :)

Op de filmpjes kan ik hem niet zo goed beoordelen, vorig jaar kon ik hem niet meer vinden helaas. Gelukkig voor dit jaar gevonden en na enige twijfel toch besteld, ik wil hem graag zelf in de straat zien en beoordelen. Het blauw, rood en wit lijkt me prachtig om te zien! Maar ga hem wel alleen schieten als het goed weer is, zodat hij ook goed kan presteren!

Ik heb er zin in!

Wauw, wat een mooie cake. Dat blauw is echt zo fel, super! Grote effecten ook met een lekkere burst. Productie 2016.

Vond deze niet heel briljant, maar gewoon prima. Sommige boeketten waren eigenlijk best wel matig, waar anderen gewoon goed waren (zie je ook op het filmpje hierboven). Op sommige films komt het blauwe er ook heel mooi uit wat in de straat bij mijn versie wat minder was. Een krappe voldoende :)

Hier ben ik het wel mee eens. Zeker geen miskoop, maar in een collectie met veel toppers stak deze er niet echt bovenuit. Op het filmpje hierboven komt ie toch een stuk beter over dan hier in de straat gisteravond, misschien een mindere versie gehad.

Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling. Wordt samen geschoten met de Purple haze, de 2e cake op het filmpje.

Back
Bovenaan