Cobra 6 populair bij vuurwerkafstekende Alblasserdammers

Ehm deze reactie slaat dus op niks....

Ik heb het niet over IEDERE 14 jarige, als je dit soort dingen ziet later in je leven denk je zo ----> Misschien zit ik in dat deeltje wat het wel goed weet. En ik zeg niet dat 16 jarigen of 18 jarigen het beter weten, dus lees de tekst!

Ik heb het niet over IEDERE 14 jarige, als je dit soort dingen ziet later in je leven denk je zo ----> Misschien zit ik in dat deeltje wat het wel goed weet. En ik zeg niet dat 16 jarigen of 18 jarigen het beter weten, dus lees de tekst!

14 jarigen scheppen 99% op en de andere 1% doen ze op school 100% dus...

Nja verderover de kleine granaten :p

14 jarigen scheppen 99% op en de andere 1% doen ze op school 100% dus...

Nja verderover de kleine granaten :p

99% Van wat zij zeggen dus per persoon, en wij weten natuurlijk ook dat er ALTIJD uitzonderingen zijn! Dus mensen, geen Pietje Precies of moraal ridder spelen!

"Dat een deel van Alblasserdam zich ergert aan de knallen, snapt het groepje wel." Is Alblasserdam niet het grootste Gristendorp van Zuid Holland? Dan valt het me nog mee dat het maar een deel is dat zich ergert.

Wat is volgens jou de link tussen het Christen (of gelovige) zijn en de ergernis die bij die mensen ontstaat?

Het stukje dat ze ze in Belgie halen maakt mij gewoon agressief.... doet me denken aan een jongen vorig jaar in mijn klas. En maar blijven roepen dat ze in Belgie te halen waren, en me maar hard uit lachen dat een prijs van 8euro per stuk super duur is , en je kon ze daar gewoon overal halen voor 1 euro.

Dat soort types krijg je gewoon niet van andere gedachtes. Het klonk opzich wel goed toen ze zeiden dat slopen niet goed was enzo, maarja. Daar houd het bij op..

Stukje hersenloos journalistiek werk. En ze kiezen nog eens de grootste boeren uit die ze kunnen vinden zonder enig verstand. En het heeft niet persé met de leeftijd te maken.

Oja wonkobonko, alblasserdam is een stad. Maar er zitten wel ontiegelijk veel christelijke daar, en in de omgeving. Heb daar niks op tegen, maar bedenk wel dat ze dit vuurwerk als Heiden zien.. Maarja het is wel logisch dat mensen gaan klagen aangezien het nogal flinke klappen zijn waar je van schrikt.

Daar is meer van waar dan je denkt...

Mja inderdaad...het is dat ik niets met deze dingen te maken wil hebben. Maar enkele collega's van me vertelde een vergelijkbaar verhaal (onder de toonbank handel van C6). Dan ga je toch denken dat er een kern van waarheid in zou moeten zitten...

Ik heb het dan over dat ze denken dat je cobra6 overal kan kopen in Belgie, in de bookhandel of bij de benzine pomp etc. Omdat het 'legaal is' zeggen ze.

Ik weet genoeg wat er gebeurt, maar leuk dat je weet wat ik denk.

Ik heb het dan over dat ze denken dat je cobra6 overal kan kopen in Belgie, in de bookhandel of bij de benzine pomp etc. Omdat het 'legaal is' zeggen ze.

Ik weet genoeg wat er gebeurt, maar leuk dat je weet wat ik denk.

Je hebt gelijk, dergelijke verhalen kunnen we meteen afvoeren, puur omdat het gewoon grote nonsense is. Dat frustreerd mij ook wel eens.

Wat is volgens jou de link tussen het Christen (of gelovige) zijn en de ergernis die bij die mensen ontstaat?

Heb het vooral over onze Nederlandse Christenen die denken alleen maar conservatief. Leven niet bij de tijd dus hebben over alles commentaar. Mijn straat en halve familie bestaat uit dat volk. Altijd gezeik :frusty: (heb alleen nog nooit politie aan de deur gehad,maar misschien komt dat wel omdat ik altijd de eerste ben die de hele straat schoon heeft gemaakt de volgende dag)

Hohohoho nou niet alles over 1 kam scheren, niet zo handig.
Ik ben zelf ook Nederlands Christen en ik ben niet zoals het conservatieve volk dat denkt dat de aarde nog maar 6000 jaar bestaat.
Zelf ben ik groot stoker en vind het niet erg dat er een keertje een C6 ontploft hoor:D

De vergelijking met een handgranaat is weer zo krom als iets, maar wel goed dat er quotes van de stokers zelf beschreven worden. Want ook die veranderen ze af en toe om vuurwerk weer in het kwade daglicht te zetten.
Tja, ze moeten vast iets hebben om ergens over te schrijven en het is vaak meer negatief dan positief, maar wat doen we er aan.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan