COBRA 3 - BLACKPOWDER (Dutch market)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zon blackpowder Cobra zal lang niet zo groot zijn als een Cobra 6. Zal eerder het formaat van een groter rotje hebben. Ik weet niet waar jullie je druk om maken. Van mij mogen die rakkers gewoon komen. Als de leverancier maar duidelijk aangeeft dat deze voor consumenten is, desnoods met een ander label. Hulde aan Di Blasio dat ze het ook op de consumenten markt proberen. Deze zal gewoon een toevoeging zijn aan de bestaande NL knallers en niet om illegale cobra's tegen te gaan, dat is volgens mij ook hun doelstelling niet.

Deze knaller word niet op de markt gebracht wegens te hoge productie kosten en de te hoge verkoopprijs die er dan gehanteerd zou moeten worden.
Verder zou deze zowiezo geen cobra label gekregen hebben.
Had een leuke aanvulling kunnen zijn geworden.

gr

Ze staan nog gewoon op hun site. Misschien dat ze wel in DE dit jaar te krijgen zijn.

Ben zelf erg benieuwd naar deze knaller, ik verwacht echter niet dat hij heel hard zal gaan.
Sowieso zit er geen flash maar buskruit in, en als ik de eerste post zie "Hopen dat ie zo hard als een Silver Cracker gaat" denk ik dat de verwachtingen veels te hoog liggen.

Je ziet de laatste paar jaar dat sommige knallers wel degelijk iets boven het gemiddelde uitkomen.
De Royal Thunder,van Royal De Spanish Cracker Katan, en die van Cafferatta. Misschien is dit de volgende.:D

Ben zelf erg benieuwd naar deze knaller, ik verwacht echter niet dat hij heel hard zal gaan.
Sowieso zit er geen flash maar buskruit in, en als ik de eerste post zie "Hopen dat ie zo hard als een Silver Cracker gaat" denk ik dat de verwachtingen veels te hoog liggen.

Deze post is gebaseerd op de reactie van de persoon die hem heeft mogen testen.

Wat waren mijn bevindingen tijdens het testen..?
De lont was erg stevig en lang.
De huls en Label mooi strak zoals je gewent bent van DBE.
Dan de knal:..
De knal was erg goed voor de Nederlandse Markt..
Ik vond de knal redelijk vergelijkbaar met een Nitraat/Silver cracker.
Extreem Luid voor Nederlandse begrippen!

Ik hoop en denk dat deze nieuwe knaller de behoefte na illegaal vuurwerk doet afnemen.

Ik heb aan de start post toegevoegd dat deze knaller niet zal verschijnen op de Hollandse markt.
Graag wil ik dat het toppic open blijft aangezien in Duitsland en eventueel andere EU landen deze wel tekoop zal zijn/worden.

@3xh wat is dan de precieze reden dat deze hier niet mag? duitsland heeft toch dezelfde regels wat betreft knal?
edit: zie nu de reden in post 180.
ik vind het iig heel jammer dat deze niet hier komt! ook al issie wat duurder,had het er dan ook wel voor betaald hoor.
gewoon een musthave voor erbij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan