Close up foto's

Diafragma opengooien. Dan krijg je een grotere focus over de gehele foto, dus staan de babypijlen er beter op. Qua compositie vind ik foto 1 het best.

5k;

5kvj3.jpg

Zal binnenkort foto's wat closer proberen te maken:p

:bye:

jes. ben nog ff aan het kijken hoe ik de fotos het beste er op krijg enzo. Betaalde er 15 euro voor. 6 50 mm shells en een buisje:D heb nog 6 foto's zet ze er binnenkort ook op

Laatst bewerkt:
Ik heb die dingen nooit gezien, is dat van een shellkitje ofzoiets?
Leuke foto man dat wel :)

is inderdaad 'n shell kitje , deze is verkrijgbaar in frankrijk , in de kalibers 1,5 inch en 2 inch , dit is de 1,5 inch zo te zien , zijn leuk om mee te oefenen , maar stellen voor de rest weinig voor , zitten geloof ik per 6 in 'n pak en dan heb je een buisje (mortier) erbij , kosten ongeveer 18 euro per pak .

edit : fred 810 was me voor

Laatst bewerkt:
jes. ben nog ff aan het kijken hoe ik de fotos het beste er op krijg enzo. Betaalde er 15 euro voor. 6 3 inch shells en een buisje:D heb nog 6 foto's zet ze er binnenkort ook op

Ok leuk man, als je op imageshack heb geupload (800x600 is beste formaat) dan klik je op de afbeelding en neem je de link van direct.
Dan ga je hier naar dat landschap icoontje en plak je de link en klaar is kees :D

Ik heb ook nog een leuke foto gevonden in 1 van me mappen beetje onscherp maar wat vinden jullie ervan?
Volgende keer misschien andere achtergrond dit maakt de foto zo overlicht.

at_micos_doosje_inhoud__2.jpg

Ok leuk man, als je op imageshack heb geupload (800x600 is beste formaat) dan klik je op de afbeelding en neem je de link van direct.
Dan ga je hier naar dat landschap icoontje en plak je de link en klaar is kees :D
overlicht.

Dank u . De andere foto´s staan er nu ook bij:)

is inderdaad 'n shell kitje , deze is verkrijgbaar in frankrijk , in de kalibers 1,5 inch en 2 inch , dit is de 1,5 inch zo te zien , zijn leuk om mee te oefenen , maar stellen voor de rest weinig voor , zitten geloof ik per 6 in 'n pak en dan heb je een buisje (mortier) erbij , kosten ongeveer 18 euro per pak .

edit : fred 810 was me voor

50MM is 2 inch.

Leuke foto's Fred, bedankt :D

Goed, nog maar een paar klassieke en minder klassieke close-upjes. Omdat het zo lekker is :cool:

Close up van een bijzonder type klassiek dubbelgedraaid lont, wat aan de bovenzijde van een originele Chinese jaren 70 fontein is te vinden:

Dit is trouwens de hele fontein, genaamd "Delight":

De enige echte Poolse Kamikadze, van Jorge:

Een typische spaanse vlinder, van het kaliber "Trueno 4", maar van beduidend minder verfijnde makelij:

Groetjes,
Cameo

Laatst bewerkt:
oke ik dan ook maar:

dit vind ik zelf een hele mooie.
dsc02078hg4.jpg

greenlightcracker.
dsc02437me4.jpg

kubusknaller.
dsc02358tr1.jpg

met dank aan ''doodskopper'', die heeft ze ff goed gemaakt zodat ze op vwc konden:):)

Zo, ik heb ook maar eens een poging gedaan. Ik weet het, ik ben geen echte fotograaf, maar het gaat om het idee. Het is een echte Original foto met een doos van Original en Toffee vlinders. Laat me maar weten wat jullie er van vinden. :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan