Climbing panda

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 342
Artikelnaam: Climbing panda
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Fontein met singleshot waaruit de panda langzaam omhoog klimt.
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €1,50
Verpakkingseenheid: niet bekent
Film:

O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming een bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit vind ik weer een leuke aanvulling in mijn noviteitenkabinet:p.
Gewoon een leuk hebbedingetje.

Oh, geweldig! Die had ik als kleuter al! Jammer dat 't niet in 't zelfde jasje is, maar ik word hier sowieso erg blij van! :)

Ontzettend leuk om te zien dat dit soort producten weer opnieuw op de markt worden gebracht.
Ik denk dat hierbij door de importeur erg goed is gekeken naar de oudere liefhebbers van vuurwerk want dit zijn toch wel de producten die het altijd erg goed doen in het Vroegah-topic.
Hopen dat de kwaliteit een beetje te evenaren is.

Ik ben benieuwd naar dit product. Het ziet er wel grappig uit. Op de diamond collection site, staat een filmpje, echter geeft die een heel ander product weer....

Zal binnenkort wel komen denk ik. Op site wordt is de keuze van het zien van een productiefilm aangebodem, maar de link is nog niet goed. Krijgt Mammoth te zien.

Jammer dat je op dat filmpje niet ziet hoe de Panda aan het eind omhoog komt op 't stokkie...je hoort het droge geluidje wel haha, leuk ding :)

Jammer dat je op dat filmpje niet ziet hoe de Panda aan het eind omhoog komt op 't stokkie...je hoort het droge geluidje wel haha, leuk ding :)

Ik had er 2, bij deze ging de panda wel omhoog,en de ander niet, maar die ander kon ik wel omhoog trekken, volgend jaar zeker weer erbij:D

Back
Bovenaan