Circle Delight [Uitloop]

Artikelnummer: 839
Artikelnaam: Circle Delight
Aantal Schoten: 10 schoten
Effectomschrijving: ejecting white light,red,green,blue,yellow crackling, upper red,green,blue crackling with whistles
Richtprijs: ...

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
33b2149.jpg

Mooie verpakking.

Even een update wat betreft de Circle Delight.

Ik krijg een mail van Broekhoff dat deze is afgekeurd en ze worden vervangen voor of die van goede kwaliteit of voor een andere cake.

De reden zou zijn dat ze de veiligheid van deze cake niet zouden kunnen waarborgen, dus zal te maken hebben met de onlangs gemaakt TNO testen.

Als ik meer weet dan horen jullie dat hopelijk via mij of een ander.

Groetjes

en ter aanvulling:

BELANGRIJK!!!

i.v.m. een productie probleem in de als 2e binnengekomen serie, heeft broekhoff in het belang van de consument besloten de complete productie terug te roepen.

in de praktijk betekend dit dat dit artikel in het geheel niet verkocht gaat worden. de in de voorverkoop bestelde producten worden vervangen door artikel nummers 707 of 708 (universal of blizzard uit de phoenix lijn)

Dit vind ik dan wel weer een erg leuk potje. Best veel variatie en simpele, maar mooie effecten voor een niet te hoge prijs (alhoewel het toch niet veel hoger moet worden). Vergeleken met veel andere cakes is de prijs/kwaliteit verhouding hier een stuk beter. Het tempo had wat mij betreft wel wat hoger gemogen :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan