Chrysanteum Legend

2 x de Chrysanteum Legend samen met 1 x Silver Salute
movie

2 stuks levert echt al een aardig effect op, en dan praten we nog maar over 13,00 euro. Deze doet mij denken aan de Army Airborn (ook Cafferata) die ook erg grote chry boeketten heeft.

img_0748.jpg

Mooie prijs voor een mooi potje! Ik heb deze nog niet eerder gezien maar lettend op de filmpjes is dit de cracking zoals ik 'm graag zie: luchtvullend en vrij laag bij de grond! Heerlijk! Deze komt er meerder malen bij dit jaar als ik 'm ergens vinden kan.

Ik ga uit van de posetieve reacties hier.
en natuurlijk de filmpjes.
Heb er ook 1 besteld.
Maar nu ik eens nog een keer lees ben ik bank dat ik er nog 3 bij moet bestellen.
(mits ik Ruben moet geloven)

Deze potjes lijken toch flinke uitwerkingen te hebben. Zo te horen harde crackling. In waaier vorm door lonten lijkt mij niet verkeerd, ik ben benieuwd!

Leuk budgetpotje, als de boeketten wat voller en de crackling wat harder zouden zijn, zou ik het een topper vinden.

Echt een leuke budgetcakeje hoor!
Bij sommige winkels waren deze voor 4,95 te krijgen ;)
Die kan je toch niet laten staan :bonk:

vond deze dit jaar niet zo goed.
van de 9 schoten flopte er zeker 3.
en dat gezien over een 6 tal cake's.
Nee dit is niet echt meer een tpper te noemen.
Ik neem aan dat Caferata hier een stokje voor zal steken!

vond deze dit jaar niet zo goed.
van de 9 schoten flopte er zeker 3.
en dat gezien over een 6 tal cake's.
Nee dit is niet echt meer een tpper te noemen.
Ik neem aan dat Caferata hier een stokje voor zal steken!

Deze zijn volgens mij nooit mét harde burstknal geweest, maar altijd al met een subtiel plofje bij mijn weten. Dat maakt het juist gaaf, omdat het van subtiel ploffen naar goede chrysanthemum crackling gaat. Net even wat anders dan bij 25s chry crackling van zena of bonbridge bv.

subtiel plofje.. je bedoelt een zachtere burst knal.
Want ik wil graag crackling crij boeket.
En geen crackling cry falling leafs!:wink:
Neem aan dat je nu begrijpt wat ik bedoel.
Helaas geen film anders kon ik het je laten zien.

Ga dit jaar deze pot ook maar kopen. Misschien leuk om drie van deze potten in een w-shape te schieten als project.

Back
Bovenaan