chrissie81
VWC lid
Mooi en sierlijk doosje ;
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Prachtige door inderdaad. Maar vind vooral je filmpjes echt tof, heerlijke sfeer zo met al het vuurwerk wat je de lucht in ziet gaan.
Prachtige door inderdaad. Maar vind vooral je filmpjes echt tof, heerlijke sfeer zo met al het vuurwerk wat je de lucht in ziet gaan.
Heerlijke beuker zo te horen!Lekker knalcakeje met aansluitend de Avalanche thunder ;
Hij doet het inderdaad goed, maar vond de Silver Salute toch een tikkeltje indrukwekkender afgelopen jaar.Heerlijke beuker zo te horen!
Heerlijke beuker zo te horen!
Mooie films hier altijd! Afgelopen jaar n.a.v. 1 van jou films, had ik de Pyro League besteld!
Heeft de Zombum al een eigen topic hier? Want dat vond ik wel een beukertje hoor!
Bij deze gedaan.Heeft de Zombum al een eigen topic hier? Want dat vond ik wel een beukertje hoor!
Deze is zeer goed bevallen! Zelfs met die wind! Had em vroeg in het jaar gekocht, dus prijs was ook goed te doen! Blijf vooral films maken!Leuk om te horen! En hoe is de pyro league bevallen??