Chooêt Super shising

Ik heb deze vandaag afgestoken, ze knallen erg goed voor een Nederlandse knaller!! Ongeveer even hard als een grondbloem met knal.
Wel veel klei zit erin, maar ze waren het geld zeker waard.

Het uiterlijk is heel leuk; vet grote dingen die heel lekker in de hand liggen. Maar wat een debiele kleibommen zeg. Er zit al een grote ruimte onderin, maar het duurt ook opvallend lang voor de lont kruit bereikt. De knal is niet bijzonder harder dan anders, maar zeker wel goed te noemen. Er blijft bij de 500 en 510 een dikke kleivlek achter op 't asfalt. Deze dingen koop je gewoon om het enorme uiterlijk, en om lekker mee te gooien. Of je dat het geld waard vindt moet je maar zelf bepalen. Er zitten op zich wel voldoende veel in zo'n assortiment, dat is ook een pluspunt.

Ik vond het een heel leuk pakketje. Veel verschillende formaten met vooral bij de grotere lekkere (voor nl begrippen) harde knallen.
Als ik ze weer kan krijgen dan zeg ik geen nee.

ik ga ze dit jaar zeker weer kopen ik had ze vorig jaar ook maar ik moet zeggen het zijn hoe dan ook mooie dingen

Op het filmpje van pieter hoor je wel verschil tussen de knallen. De eerste rode knalt zachter dan de rest dat afgestoken word.

Edit: Als de nieuwe rotjes van chooet nou ook even hard knallen, dan zou ik hier echt veel sloffen van willen :D

Jammer dat dit pakket erg prijzig is.

Was positief verrast door dit knalpakket! Had deze in eerste instantie niet besteld, maar als vervanger gekregen voor de Mega Shock Box die eerst niet en later alsnog werd geleverd.

Het zullen wel kleibommen zijn dacht ik, stond bij de eerste een beetje te dichtbij wat resulteerde in een flinke piep in m´n oren :)

Aanrader dus ?

Mits je de prijs ervoor over hebt wel ja...

Denk dat dit wel een van de hardere 'standaard'knallers zijn. Let wel: Ze vallen in het niet vergeleken bij de single shots mortiertjes of de Twister + knal, maar vergeleken met andere astronauten/shi shings/plofspul zijn dit goede knallers.

Back
Bovenaan