Chooêt Mega Shock Box

zyzal

VWC lid
Chooêt Mega Shock Box

Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Chooêt Mega Shock Box
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Tail to Bang
Tijdsduur: kort
Stijghoogte: 12-15 meter
Richtprijs: 10euro
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

2v9qbs5.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben zeer tevreden over deze single shots, ik had twee pakken van deze en vier pakken binkes. Deze gingen harder dan de binkies die ik had. Een echte aanrader

Erg goede Singleshots dit
Mooi boeket en harde knal !
maar de binkies die ik had waren duidelijk harder ;)
al komen deze erg close :p

volgend jaar zeker meer :)

Ook Was ik te spreken over de grote van het boeket dat was mijn grootste verrasing van dit jaar :)

kortom: Aanradertjes :D

Het zijn goede singleshots, maar ze staken er niet echt bovenuit. Zelfde knal als de Asian Thunders van vorig jaar ongeveer, met een marginaal beter boeketje.
Ik hoop dat ze iig niet duurder gaan worden dan de "introductieprijs" van 10 euro, anders worden ze toch echt te duur voor wat je ervoor krijgt in vergelijking met andere singleshots.

Ik vond ze ook prima. Leuke knal en nog een leuk boeketje ook (bij bijna allemaal:p). Knal was naar mijn mening wel iets zachter dan de binkie maar dat kon/kan me niet echt boeien.

Diverse voorbij zien komen, prima single shots, wel om het boeketje, want de knal hoef je hem niet voor te kopen. Leuke dingen en een redelijke prijs, leuk voor erbij.

Ik was positief verrast door deze dingen. Ik had een pakje gekocht om uit te proberen, maar heb spijt dat ik niet meer had gekocht. Knal is misschien niet de hardste die er is, maar is toch goed te noemen. Verder mooie effecten. Dit jaar komen ze er zeker weer bij :D

Jammer dat ze deze hier in de omgeving niet verkopen!
Ik kan hier dus niets over zeggen maar ik zou ze graag een keer willen zien of uitproberen! Ziet er goed uit op de filmpjes.

Greetzzz

Toevallig zag ik vandaag een folder van Zena NL uit 2011, en hier stonden deze dingen ook op.
Er staat hier echter dat er 48st in zitten. Is dit een aanpassing/andere verpakkingseenheid? Of gewoon een drukfout?
Zie hier:

AQfOG.png

48 voor 10 euro lijkt me wel lekker goedkoop :D

Er zitten 16st in een doosje

No shit Sherlock :wink:
Als je mijn vraag nou eens goed leest zou je zien dat ik vraag of er sprake is van een andere verpakkingseenheid of gewoon van een drukfout.
Dit is namelijk uit de folder van 2011.
Of weet jij toevallig met 100% zekerheid te zeggen dat er geen verandering in de verpakkingseenheid zich heeft voortgedaan.

Dit zijn gewoon de vervangers van de binkie voor mij,

Ze knallen even hard als de binkie vind ik plus nog een zeer mooi boeket.

Heb even filmpjes van mij terug bekeken, en daar gaat de chooet mega shock toch even hard.

Ik haal deze in plaats van die jumbo box vorig jaar slechte ervaringen gehad met nieuwe producten. Speel dit jaar op zeker en aangezien de beelden positief zijn. Neem ik denk 4 of 5 pakjes :)

Dit jaar zijn ze vernieuwd door de toevoeging van een mine, de lichting die ik namelijk vorig jaar had had dit namelijk niet, erg leuk om te zien en vooral een mooi vol boeket met een harde knal, aanraders.

Dit zijn echt geweldige single shots, mijn favorieten! Ze gaan hard maar wat met name zo gaaf aan deze dingen zijn is het boeket! dat is echt super mooi voor zo'n singleshot! Elk jaar weer standaard in mijn collectie!

Dit jaar zijn ze vernieuwd door de toevoeging van een mine, de lichting die ik namelijk vorig jaar had had dit namelijk niet, erg leuk om te zien en vooral een mooi vol boeket met een harde knal, aanraders.

Hmm zo te lezen had ik een oude versie dan!

Vond het iniedergeval erg mooi single shots. Groot boeket welke schaars is onder de mortiertjes. Ik vond ze de prijs wel waard.

Een vriend van me had deze single shots gekocht de nieuwe versie zo te horen want ze hadden een mine en een mooi boeket. Zeker aanraders de mine is een leuke toevoeging en de knal is goed als de prijs 10,- euro blijft zal ik volgend jaar zeker 1 pakje kopen.

Back
Bovenaan