[Chooêt] Chain 500

Status
Niet open voor verdere reacties.
WAT EEN GEWELD. Deze mat ik echt geniaal. Ik had hem dit jaar en stak hem af gelijk kwam de buurvrouw naar buiten of ik ergens anders wilde stoken. Alleen vind ik het tempo ietsje te snel. Ga denk ik dit jaar voor die van Pyrostar.

ja met deze jongens heb je weer bijna de oude nitraatmatten in huis: flinke knallen en een heerlijk tempo:D

WAT EEN GEWELD. Deze mat ik echt geniaal. Ik had hem dit jaar en stak hem af gelijk kwam de buurvrouw naar buiten of ik ergens anders wilde stoken. Alleen vind ik het tempo ietsje te snel. Ga denk ik dit jaar voor die van Pyrostar.

Als je hem ophangt duurd ie wel lang genoeg om het alsnog als keihard te ervaren. Als je een mat wilt die gelijkwaardig is kwa knal en toch wat slomer dan zou ik voor de colourfull kingscracker gaan. Die zit ook in die prijsklasse.

kan ik beter deze nemen, of de scc-500 van pyrostar?

Zoals je in veel reacties kunt lezen ligt het er helemaal aan waar jij zelf het meest mee hebt. De kwaliteit van beide is uitstekend, die van Chooêt gaat alleen een stuk sneller en komt daarom bij veel liefhebbers een stuk heftiger over. Die van Pyrostar heeft een wat lager tempo waardoor deze iets langer duurt.

Als je hem ophangt duurd ie wel lang genoeg om het alsnog als keihard te ervaren. Als je een mat wilt die gelijkwaardig is kwa knal en toch wat slomer dan zou ik voor de colourfull kingscracker gaan. Die zit ook in die prijsklasse.
Ik had hem ook opgehangen en de colourfull kingscracker had ik gekregen bij de bunker. De kingscracker is inderdaad langzamer en volgens mij ook nog iets goedkoper. Dus dit jaar misschien de kingscracker nemen ipv choeet 500.

dan ben jij niet de enige die daar aan stoord:p
Al mag ik nix zeggen met me beroerde kwalitijds filmpjes whaah!

Ziekelijk harde mat, die horen en zien doet vergaan...opgehangen aan een lantarenpaal komt hij goed tot zijn recht....
pict0080z.jpg

pict0081x.jpg

Heeft iemand ervaring met de chain 2000? Dan heb ik het over het pakket van 4x chain 500 die je bij Loots kan kopen voor 85 euro.. Hoe zit dat met het koppelsysteem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan