[Chooêt] Chain 500

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
[Chooêt] Chain 500

Artikelnaam: Chain 500
Artikelnummer: Z24a
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 1 Stuk
Kartoninhoud: Volgt
Effectomschrijving: Zeer snelle en harde nitraatmat van 500 schoten.
Prijs: €27,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is de best afgewerkte chainthunder van Belgie,ook verkrijgbaar in 240 shots en 60 shots versie.

Weet je ook iets van de prijzen bij de 60sh versie? Ik wil dit jaar een projectje gaan maken met verschillende 60 + 240sh's, het verschil in knal hoor je dan toch maar amper maar het verschil in prijs is dan wel belangrijk :p.

Edit: 60Sh is €3.50,- en de 240Sh is €12,-

Laatst bewerkt:
Heb deze ook liggen, vraag me af wat ik beter vind, deze ADHD versie of de vertrouwde Bonbridge versie.
de 31ste zullen we het weten!

mijn god, geweldige mat!
hier was ik vorig jaar naar op zoek toen ik de 2000s chainthunder had,
die viel echt tegen,liep traag..

deze ga ik zeker een paar halen!!

Heb em ook :D

vanplan om hem aan t einde van een legale 100K vast te maken..ff schokken in de straat he hahahaha

Het laatste stukje van de ene mat over het eerste stukje van de andere mat doen. Kan je doen met duck tape, of touw of iets in die richting.

Spreek uit ervaring :)

P1000279.jpg

Geweldige mat. Zo horen ze naar mijn mening te gaan. Kort, maar boven alles uit.

Volgend jaar maar inslaan...

Gaat deze mat hangend net zo snel als liggend? Bij Bonbridge scheelt het een factor 5 (5x langer hangend dan liggend). Ik ben benieuwd of dit ook het geval is bij deze mat.

Hangend is deze mat nog steeds snel te noemen hoor,
alleen scheelt het natuurlijk wel met op de grond neerleggen.

Ik zag pas geleden een filmpje van een choet chain 500 die opgehangen was en die was toch denk ik wel 50% langzamer.. (Heb geprobeerd het filmpje te vinden maar zonder succes)

Kwam toevallig een filmpje van Loots Vuurwerk tegen op youtube, hangend. Gaat nog steeds ontiegelijk snel, wat in mijn ogen positief is:D

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat is vergeleken met de Bonbridge wel heel snel :). Lijkt geen 500sh. Aan de lengte van de mat te zien (maar goed, kan het niet heel goed zien).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan