[Chooêt] Centipide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen weekend was ik bij zena de bunker, daar kost de centipide 2,- weet niet of ze overal hetzelfde kosten ^^

Een van de herfstvakantie-acties van Original Olen is dus 5 maal AB24 Centipide voor €10,-

Maar als de prijs zo ie zo al €2,- de stuk is, is er toch niet veel spectaculairs aan deze actie?

Een van de herfstvakantie-acties van Original Olen is dus 5 maal AB24 Centipide voor €10,-

Maar als de prijs zo ie zo al €2,- de stuk is, is er toch niet veel spectaculairs aan deze actie?

:D niet spectaculair maar wel een heerlijke prijs voor deze vlinder matjes:D

even een vraag ter verduidelijking:
de centipide kost €2,00
maar als actie in olen is het 5 voor €10,00 verschilt het nou per filliaal?

anyways,
ik heb er dit jaar sowieso 3 matten van als een 10:00 project wat constant veranderd

vorig jaar voor het eerst gehad. aangezien de prijs 2 euro was, is me goed bevallen alles was afgegaan. Dit jaar weer in mijn collectie.

prijs is gwn €2,- per stuk.

Het Nederlands Forensisch Instituut heeft voor ons nagewogen dat deze Centipide per knaller zo'n 0,8 gram flash bevat, met een totaal van 10,8 gram voor de hele streng.
Productiejaar van dat exemplaar is onbekend.

Lijkt mij dus stug dat het eigenlijk gewoon "Spanish cracker C" zijn...

Heel toevallig heb ik foto's van de afmetingen van het doosje, dus hoewel er al op de vraag is geantwoord plaats ik ze toch.

Lengte.jpg

Breedte.jpg

Hoogte.jpg

Ik had deze mat ook vorig jaar. Ik had hem opgehangen en ze gingen allemaal af in een goed tempo. De knallen waren ook redelijk. Je kan het vergelijken met een silver cracker.

knallen zijn inderdaad richting SC of een Chooêt banger.
ophangen kan ik iedereen wel aanraden, heb je een iets beter tempo en is veiliger want ze schieten soms alle kanten op dus ook de stoppen.

mooi dingen die je gerust groot in kan slaan als je een beetje budget hebt

De knallen zijn gewoon lekker hard! Perfect om met meerdere door te lonten. Prijs is volgens mij 2eu dus voor goedkoop heb je een lekkere projectje. Neem er bijvoorbeeld 5 en met wat doorlont werk heb je een soort mini mascleta.

Filmpjes hiervan komen binnenkort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan