Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb deze ook afgestoken, t was inderdaad een mooi prijsje, maar de rol was bij mij echt geen 14meter (?!?). Hij knalde verder wel lekker, maar ook een echte eindbom was niet te horen...
Hij was bij mij ook nimmernooitnie 14 meter...metertje of 8? Knalde goed voor een NL rol, tempo was soms ietwat te langzaam en duurde even voor de eindbom ging wat best lachen was: ding bleef liggen en alles dreunde er bovenuit. Dat zag er apart uit.
Snippers (rood tapijtje!) waaiden niet alleen weg (bummer) maar gloeiden en werden dus door de wind tot vuurtjes aangewakkerd die neigden onder auto's te waaien...druk bezig geweest rond te lopen al die oplaaiende vuurtjes uit te trappen, hahaha, had ik wel jolijt an![]()
+ http://www.youtube.com/watch?v=ybNhDxOTno8&feature=youtu.be" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video | |
Is dat nog wat die superior rol van Rubro? Zag hem staan voor 28 euro. Weet sowieso niet of die Nederlandse nog een beetje knallen en welke momenteel de beste zijn?