Chinese Rol 3 [Uitloop]

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 28
Artikelnaam: Chinese Rol 3
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: De hardste rol van Nederland!!!Een zware, ruim 12 meter lange, Chinese rol met enorme eindknal!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 59,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het blijven scheetjes. Het enige leuke aan die buskruit rollen zijn de karakteristieke vonken.

ondanks dat ik tot nu toe totaal niet geintresseerd ben in nederlandse matte en op eerste gezicht zou ik deze ook links laten liggen. Zit ik er toch aan te denken dit ding te gaan proberen, rijswijk op zich nog een schappelijke prijs 37,50 en ik hoor uit verschillende hoeken dat dit echt een enorm goeie rol zou moeten zijn er zijn mensen bij die zich zelf wagen aan de mening het komt in de buurt van belgie. Nou wil ik dat laatste niet geloven maar toch ben ik stiekem nieuwsgierig. Ik vind zo jammer dat je van een filmpje niet kan oordelen dit lijken net scheetjes ga je youtuben dan zijn er ook rolle uit bels die over komen als scheetjes.

zijn er toevallig mensen die ook deze rol hebben gezien of iets die er wat zinnigs over kunnen zeggen? Dan kan die mijn misschien nog overtuigen om hem nou wel of neit te nemen.

en frits ik heb geen zin om een jaar te wachten haha

Het tempo en de knal is gemiddeld wel iets beter geworden de laatste jaren maar het is nog steeds niet te vergelijken met de rollen die we eigenlijk allemaal het liefst gewoon hier in Holland zouden willen kopen.:wink:
Wie weet wat de toekomst brengt. :D

Wel top dat er een filmpje van is, compliment voor china red.

Voor die 37,50€ waar je hem al voor kan krijgen kan je hem bijna opgerold laten:D

Lekker goedkope rol zeg! En 't ritme zit hierbij tenminste wel 'ns goed, superknallen zullen 't nooit zijn met buskruit.

langer sneller en aan de eind knal gewerkt

Is het niet veel moeite voor een product wat liefhebbers wss niet aanspreekt en de simpele 31 december ziel toch niet door heeft?

Kan je niet veel makkelijker een bagger rol, zoals al die tientallen andere maken die voor een super prijs de deur uit vliegt?

Of hopen jullie, aan de info te zien neem ik aan dat je enigzins verbonden bent met China red, dat jullie wel de freaks aan kunnen spreken met kwaliteit?
Zoja is het dan niet beter om meer te investeren en misschien een duurdere rol te maken die ver boven de rest uistuigt kwa kwaliteit en misschien ook kwa prijs:D?

Zou zonde zijn als jullie er tussen blijven hangen met prijs kwaliteit, aangezien freaks in deze zeker voor kwaliteit zullen kiezen en de simpele ziel vaak voor de prijs alleen.

Ben benieuwd, denk toch zeker dat ik er 1 of 2 uit de rijswijkse vuurwerkhal zal mee nemen ! 37,50 nette prijs !

Gr stefan

deze rol kan door de normen in nederland niet zo zijn als in belgie ik ben verbonden met chinared klopt kijk naar de rest van onze nieuwe producten als dat geen kwaliteit is weet ik het niet meer

Tempo van deze rol ziet er gewoon goed uit. Ik zou voor 37,50 best overwegen zo'n rol aan te schaffen, puur omdat het tempo gewoon lekkerder is dan bij de andere rollen in Nederland ( op de red dragon na dan ).

Voor een slomere rol zou ik hoogstens 30euro betalen.

Het is gepruttel ja, maar ik vind het wel iets hebben op oud jaarsdag zo'n rolletje even in je straat leggen.

deze rol kan door de normen in nederland niet zo zijn als in belgie ik ben verbonden met chinared klopt kijk naar de rest van onze nieuwe producten als dat geen kwaliteit is weet ik het niet meer

Ik denk dat je mijn punt mist,

Is dit het maximaal haalbare in een NL genormeerde rol? Of als het budget onuitputtelijk was is er eventueel meer mogelijk?

Als dat het geval is dan kan je er als vuurwerk importeur voor kiezen om ons als freaks te gaan bedienen met een pracht rol die kwa kwaliteit ver boven de rest van de NL rollen uitsteekt. Echter kan, omdat freaks voor kwaliteit kiezen, ook een duurder prijskaartje aanhangen.

Als je puur kiest voor de simpele consument dan geld uiterlijk en prijs veel meer! En boeit de kwaliteit eigenlijk niet heel veel. Als je dan met deze rol ook de freak wilt bereiken moet je dus wel iets van kwaliteit erin doen anders kopen zij hem zeer zeker niet!

Dan zit je als het waren tussen wateren in, terwijl misschien meer toewijding richting de ene kant danwel de andere kant een win win spot gaat opleveren..

Kwaliteits rol waar veel tijd in zit: 69,95€ -> Bedient de Freak die dan best bereid is meer te betalen!

Simpele rol, net zoals de rest: 24,95€ -> Bedient de prijs hunters, oftewel de simpele ziel die geen weet heeft van vuurwerk..

Volgens mij zie ik nu zelfs bij Lesli dealers ditzelfde conceptm als wat ik hier boven probeer uit te leggen. Er is daar namelijk een 100k te krijgen voor 29,95€ en daaronder staat de red dragon voor 59,95€ volgens.. Kwa grote scheelt het niets dus is het puur kwaliteit..

Goedkoop voor de consument -> Aantrekkelijk vergeleken bij de rest!
Kwaliteit voor de freak -> Aantrekkelijk voor de kenners.

Heb verder wel het idee dat je wat minder vaak actief ben op fore, je zinnen zijn wat lastig te lezen:D... maar alles went toch?

Over de rest? True filmpjes showen zeker kwaliteit, alleen moet je altijd wel wat sceptisch blijven over filmpjes en moeten we denk ik eerst rustig de demo's afwachten voordat we echt de feiten hebben en kunnen spreken van een super aanwinst!

So far so good iniedergeval:)

jij hebt gelijk maar onze rol zal niet onder doen dan de duurdere van leslie
dat komt om dat wij hem scherpen aan kunnen bieden om dat er geen groothandel tussen zit de rest moet ik je gelijk ingeven ga een demo bekijken en oordeel groeten

Sinds wanneer worden er rollen op de demo afgestoken?

En sinds wanneer is er garantie dat een rol goed is wanneer de cake's ook goed zijn? Dat is wel bij meerdere dealers, en dan zijn de rollen troep.

En slomo, de meeste rollen zijn duur en troep dus je moet niet altijd naar die verhouding kijken. Het is niet zo wanneer het duur is dat het dan persé kwaliteit is. Iedergeval ligt de verhouding erg krom.

Back
Bovenaan