Chinees nieuwjaar Den-Haag 2010

je hebt het filmpje ook al in het algemene topic gezet van het chinees nieuwjaar in Den Haag, beetje onzin om Nog een topic ervoor te openen toch?

maar wel een lekker filmpje hoor!

dat is lekker knallen op 13 januari.

Weet iemand welke vergunningen hiervoor nodig zijn ?
afstand publiek 15 meter ?
welk type rol is dit ?
Heb je hier een pyrotechnicus voor nodig?

Dit is wel erg leuk als iemand bijv. 50 jaar wordt !!

vr.gr.

Edwin

dat is lekker knallen op 13 januari.

Weet iemand welke vergunningen hiervoor nodig zijn ?
afstand publiek 15 meter ?
welk type rol is dit ?
Heb je hier een pyrotechnicus voor nodig?

je heb een ontbrandingsvergunning nodig.
afstand tot publiek is 10 meter.
MPL rol Master Pyrotechnics Lelystad..... niet geschik voor particulier.
ja heb je pyrotechnicus voor nodig.

neem maar contact op met Dieter die regeld de nodige papieren en in het bijzijn van Dieter mag je hem zelf aansteken.

GroteFoto-3K6QQQXZ.jpg

GroteFoto-IAMBJQTE.jpg

Laatst bewerkt:
Op een orginele Chineese rol staat niet geschikt voor particulier gebruik.

Dus valt het onder profficioneel vuurwerk.
Deze mag alleen met een ontbrandingstoestemming worden afgestoken en door een gecertificeerd persoon met een certificaat Groot Vuurwerk.

Prima film Stefantvs! :thumbsup: ik kon er dit jaar helaas niet heen, dus krijg ik via jouw beelden in elk geval wel een goede indruk. Prima rollen weer dit jaar.

Bedankt voor de film! Leuk in elkaar gezet, perfecte kwaliteit, alles goed in beeld, geeft echt een prima indruk van de dag weer.
Kon er helaas ook niet bij zijn, maar ben dan ook erg blij met deze beelden. :D

Zo te zien prima rollen van MPL. :D

Heey thanks voor jullie leuke / positieve reactie`s over de video, en jah het was een leuke dag, samen met 5 andere gasten van avp zijn we die kant op gegaan :-)

En bij deze, zoals beloofd, ook mijn film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het KAN zijn dat de video nog in verwerking is, en dat de kwaliteit daardoor slecht is. Morgen zou de film goed moeten zijn, kwa kwaliteit :wink:

Het was een gezellige meeting. Jammer dat niet iedereen er was, maar dat is niet erg. Nog bedankt voor het bekertje chocomelk Stefan :D

Volgens mij hadden ze trouwens 2 soorten rollen. Van MPL en van Horse Brand. Waarom denk ik dit? Omdat er een duidelijk verschil in tempo en eindbom was (en sommige rollen een HB logo hadden op de eindbom).

Laatst bewerkt:
Heey, ook een supper toffe / mooie film :D
Top gedaan !!, we zien elkaar zeker weer een keer.
Mazzl

Gr stefan

Ook complimenten voor jouw film Kamikaze, leuke sfeerbeelden vooraf en prima beelden van de rollen. :D

Ik ben samen met Guy ook eens naar Den Haag gegaan met de trein, uiteraard voor Chinees Nieuwjaar, toen stond er een grote oliebollenkraam bij het station, was die er ook weer? Wij hebben toen even een appelbeignet gegeten voor de sfeer haha. :p

Ook complimenten voor jouw film Kamikaze, leuke sfeerbeelden vooraf en prima beelden van de rollen. :D

Ik ben samen met Guy ook eens naar Den Haag gegaan met de trein, uiteraard voor Chinees Nieuwjaar, toen stond er een grote oliebollenkraam bij het station, was die er ook weer? Wij hebben toen even een appelbeignet gegeten voor de sfeer haha. :p

Dankje voor het compliment.

Ik heb dit jaar (helaas) geen oliebollenkraam gezien. Maar als dit er stond, had ik inderdaad ook een lekkere appelbeignet gehaald :D Misschien volgend jaar? wie weet :p

Filmpje is goed gelukt,
nog bedankt voor je DVD-tje trouwens
Kwam een bekende tegen het lijf en werd een eettentje ingetrokken, derhalve geen afscheid kunnen nemen.
Evengoed bedankt voor de gezellige middag
groetjes!

Op een orginele Chineese rol staat niet geschikt voor particulier gebruik.

Dus valt het onder profficioneel vuurwerk.
Deze mag alleen met een ontbrandingstoestemming worden afgestoken en door een gecertificeerd persoon met een certificaat Groot Vuurwerk.

Je vergeet nog een dingetje.........

Wat dacht je van toepassingsvergunning/verzekering?
Het wordt je als freelancer niet altijd even makkelijk gemaakt.:D

Groet,

Back
Bovenaan