Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

lekker man ,ouderwets rollen stoken ben benieuwd naar de video's van je![]()
Volgens mij zie ik een bekende van ons allemaal die er weer veels te dicht op staat!![]()
je hebt altijd van die mensen die alles durvenVolgens mij zie ik een bekende van ons allemaal die er weer veels te dicht op staat!![]()

die persoon had daar inderdaad toestemming voorHaha als YouTube meewerkt morgen knal ik ze online in de avond.
Was wel echt mega druk dus soms zie je maar delen, het was met recht net China vandaag zo druk.
Dan moet die bij de organisatie aangesloten zijn geweest want er was super veel beveiliging en alles werd steeds netjes met lint afgezet van plek naar plek.
Zelf nog een kort babbeltje met één van de organisatoren gemaakt, toffe gast.
De stemming was echt leuk en gemoedelijk, maar richting 15:00 werd het me te druk dus ben ik weg gegaan.
Het was toch nagenoeg hetzelfde steeds: plek A trommels & dans, daarna een mat, en dan weer een stukje verder op plek B/C/D, etc, hetzelfde.
Dus na 4 plekken was ik het wel beu, de massa mensen was echt bizar.

die persoon had daar inderdaad toestemming voor![]()
blijft wat mij betreft altijd wel een spektakel om mee te maken ,en wellicht ook wel een beetje wat wij beleven en koppelen aan het oud en nieuw toch ,althans bij mijzelf en ja daar hoort vuurwerk bij
je sluit iets af of herinnerd/staat stil bij iets of iemand en het opent de deur naar nieuwe mogelijkheden in het nieuwe jaar ,traditie