China Red Fluitcake 200 schots

Om 12 uur 15 van deze bakjes tegelijk de lucht in gejaagd! Blijven heerlijke fluitbakken voor 4,95 alleen jammer dat ze dit jaar met knetter waren i.p.v. met knal, maar alsnog genoten.

Ja haha ik had het gevoel dat deze bakken iets anders waren maar kon het niet plaatsen! Ze knalden dus niet, en dat is wel jammer.

Dit jaar 1 euro duurder bij mijn dealer (Sliedrecht) of 2 euro duurder bij de nog dichter bij mij gelegen ABCvuurwerk.

Vind het wel jammer, het is gewoon een prijsstijging van 20%.

Begrijp me niet verkeerd, het zijn nog steeds goedkope fluitbakjes, maar ze moeten niet duurder worden. Dan wordt het in mijn opzicht niet meer zo interessant om hiervoor om te rijden.

Dit jaar 1 euro duurder bij mijn dealer (Sliedrecht) of 2 euro duurder bij de nog dichter bij mij gelegen ABCvuurwerk.

Vind het wel jammer, het is gewoon een prijsstijging van 20%.

Begrijp me niet verkeerd, het zijn nog steeds goedkope fluitbakjes, maar ze moeten niet duurder worden. Dan wordt het in mijn opzicht niet meer zo interessant om hiervoor om te rijden.

Dit kan je in de toekomst veel meer gaan verwachten gezien de Chinezen meer willen verdienen. En het feit dat fluitcakes meer werk zijn (denk ik) dan een normale cake. En ja op een goedkope cake kan je al snel qua percentage hoge prijsstijgingen krijgen.

Mooi blok Frederik!

Ikzelf had er dit jaar 1 voor "erbij" en hij had een aardig goed tempo, het was zeker een van de betere fluitblokken!

Deze koste bij mij maar €5 en voor die prijs was het echt geweldig. Ik heb er 2 los afgestoken maar het was alsnog best een geweld. Als de prijs niet stijgt koop ik er volgend jaar zeker meer.

Back
Bovenaan