China Red Box 4.1 [Uitloop]

nemmie

VWC lid
Artikelnummer: 5042
Artikelnaam: China Red Box 4.1
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1.68 kilo
Aantal Schoten: 142
Effectomschrijving: Deze 4.1 box bevat 4 cakes die na elkaar afgestoken een 2 minuten durend vuurwerkspektakel bij u voor de deur geeft. Afgestoken op nummervolgorde geeft hij achtereenvolgens dikke kleurenstaarten met brocade en glitter in wit, rood en blauw om over te gaan in zilveren kometen , rode golven, brocade crown, fluiters en zilveren twisters met brocade crown en blauwe sterren. Vervolgens in waaiervorm zilverenstaarten met rode glitter, crackling staarten met rode glitter, brocade met rode glitter, brocade met groene glitter, brocade met blauwe sterren en een twister burst brocade gevolgd door witte glitter willow met blauwe sterren en blauwe mines met rode staarten met knal en crackling.
Tijdsduur: 120 sec.
Stijghoogte: 25/30 m
Richtprijs: €.149,95

27.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt leuk! Ben benieuwd naar een filmpje en prijs, wat meestal mooi in verhouding is bij China Red!

EDIT: meeste filmpjes staan online

afgaande op het filmpje zitten er echt wel mooie elementen in.
niet alles recht omhoog maar ook nog eens fan shape.( volgens mij)
Het geheel weet ik nog niet helemaal wat ik er van moet vinden. Zal het filmpje nog paar keer kijken.
greetzzz

Erg mooie doos. Ben alleen erg benieuwd naar de prijs. Geukkig verkopen ze bij mij om de hoek chinared.
Maargoed, weer een nieuwe doos met cake's. Ik blijf ze kopen want die van katan, zena, rubro en royal wil ik al en dan nu weer deze!!
Eerst de prijs maar is afwachten en dan zien we het wel weer :)

Ai, ik vind 'm wel erg mooi hoor! Een breed scala aan effecten, waarvan sommige opvallend bijzonder en anderen weer opvallend mooi, en de meesten (niet állemaal) goed uitgewerkt. Nog benieuwd naar de prijs, maar zo op film vind ik het een topproduct!

Niet slecht maar ik vind het tempo een beetje laag, verder ook veel stille momenten in de cake maarja afwachten hoe de uiteindelijke versie zal presteren:)

Het laatste deel is wel mooi met die waaiers, vooral de willows vind ik er mooi, maar dat is puur persoonlijk.

€149,95...voor dat geld laat ik hem lekker staan!
Dit is niet de prijs/kwaliteit die ik van China Red gewend ben...

Voor mij komt deze ook te laat, toch vind ik het een mooie doos.. maar de keuze is zo groot, en het filmpje is lang niet zo scherp en goed als bij de event boxen, en hoe beter je film is hoe meer klanten je trekt, de prijs is gemiddeld zeker niet goedkoop maar ook niet te duur.
Toch leuk dat vele importeurs zulke boxen op de markt brengen.

hmmzz,
ik heb het filmpje nog een aantal keer bekeken. En ik moet zeggen dat ik hem telkens mooier vind worden. De kometen zijn lekker. De waaier effecten vind ik echt heel gaaf. Hiervan heb ik veel andere cakes minder zien presteren. Maar de prijs is voor mij net iets over het randje in verhouding met hoe mooi ik hem vind.
Maar van deze cakebox durf ik wel te zeggen dat mensen zich iets minder gepiepeld zullen voelen als bij andere cakeboxen.
greetzz

Hmm, 150 is wel de max voor drie x 500 gram (iets meer) maar moet zeggen dat de effecten dan weer erg veel goedmaken. Als het de enige optie voor me was, zou ik er niet rouwig om zijn. Tegenwoordig is de keus aan doorlontassortimenten zo groot dat je eigenlijk bij bijna elke dealer/importeur wel tevreden met een blok naar buiten kunt komen. Zeker als je niet al teveel vergelijkingsmateriaal voorbij hebt zien komen, zoals wij :wink:

ik heb hem inmiddels al op sites zien staan voor 129.00
en dan ook nog met gratis vuurwerk erbij, dan vind ik het absoluut een aanrader.

en dan gaat ie bij mij op me lijst.
ik vind vooral de afwisseling wel prettig.

inmiddels is de prijs al naar boven aangepast van 129.00 naar 149.00, beetje jammer hoor maar dan gaat ie van me lijst...

Back
Bovenaan