China By Night

ik neem aan dat je de grotte van de pot zelf bedoelt niet het boeket zelf

maar het is een tijd geleden dat ik deze heb gehad maar ik gok zo 18 cm ongeveer

Heb ze zelf 1 karton gehad en ik schat dat en ik schat idd zo n 15 tot 18 cm ongeveer! Komt niet op een cm aan ....

Gezien! Harde burst en flinke boeketten.

Harde burst? Ja... maar flinke boeketten vond ik nou juist niet. Ze vielen mij tegen gisteren op de demo. Je ziet echt wel aan de effecten dat dit budgetcakes zijn. Veel minder vulling in de lucht, minder sterren e.d. Kortom, qua sier verre van een WOW-effect.
Ik heb deze set juist naar aanleiding van de demo gisteren van de lijst geschrapt. Voor het geld zijn ze misschien niet verkeerd, maar persoonlijk neem ik dan wel liever wat minder cakes, maar iets wat wel stukken mooier is.

Bedankt voor de film.
Heb dit jaar een karton van deze potten besteld. Deze set 2 jaar achter elkaar gehad en ik vind dat deze erg goed presteert! Harde burst en flinke boeketten.

Wow! Van die film ben ik onder de indruk.
Is dit precies het setje dat verkocht gaat worden komend jaar? Want anders wil ik mijn laatste beetje dat ik nog over heb daaraan besteden!

Haha echt, waar jullie allemaal die "flinke boeketten" zien is mij een raadsel :bonk: De 1e cake op het filmpje is nog wel redelijk goed gevuld, maar de rest is toch gewoon karig? Ja ze worden soms ver uit elkaar geblazen maar zo kan ik ook grote boeketten in omtrek maken. Het gaat toch ook om de vulling?
Liever 3x Extreme Salute 2.0 en een krat bier voor mij dan 6x deze China by Night voor die centen. Nou ja, ieder zijn meug zullen we maar zeggen :biertje:

Inderdaad ieder zijn mening!
Ik vind het zeker nog wel een waardig pakket, burst is prima, leuke afwisselende cake's.
Boeketten gaan niet super hoog, maar ze zijn wel flink! niet vol maar wel flink.
Ook de variatie kwa effecten maakt deze doos toch wel weer interessant.
Voor 75 euro in mijn ogen dus prima te doen.
Tevens denk ik ook dat mist nog wel wat vertekend en dat hij niet goed tot zijn recht komt.
vorig jaar ook geschoten en vond hem zeer goed!

Haha echt, waar jullie allemaal die "flinke boeketten" zien is mij een raadsel :bonk: De 1e cake op het filmpje is nog wel redelijk goed gevuld, maar de rest is toch gewoon karig? Ja ze worden soms ver uit elkaar geblazen maar zo kan ik ook grote boeketten in omtrek maken. Het gaat toch ook om de vulling?
Liever 3x Extreme Salute 2.0 en een krat bier voor mij dan 6x deze China by Night voor die centen. Nou ja, ieder zijn meug zullen we maar zeggen :biertje:

Misschien moet jij de China by Night eens onder andere weersomstandigheden kijken boozebelly :wink:
In de straat zonder mist presteren deze echt een stuk beter!
Op het filmpje zijn de boeketten inderdaad niet erg mooi.
Vorig jaar had ik beide, de hele serie extreme salutes en de China by Night.
Persoonlijk vind ik het verschil in boeketten erg klein en ga ik dus liever voor de China by Night omdat die toch een heel stuk goedkoper zijn :)

Vind het een heerlijke set cakes.
Vooral de dubbele finale is een fijne toevoeging.
Ook dit jaar bij mij aanwezig.

Leuk pakketje cakes als ik het zo zag, als ik het goed heb, horen deze namen bij de volgorde zoals ze gister op de demo geschoten zijn:

Paradise of colors:

Sunshine in darkness:

Dreamland:

Ceremony of fantasy:

Mistery city:

Forbidden memories:

Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik de China by night op dit moment beter dan het buurt assortiment.

De reden hiervoor is de prijsverhouding en vind de China by night momenteel de nieuwere versie er niet voor onder doen.

Dus China by night komt ook dit jaar weer in mijn collectie.

Persoonlijk vind ik de China by night op dit moment beter dan het buurt assortiment.

De reden hiervoor is de prijsverhouding en vind de China by night momenteel de nieuwere versie er niet voor onder doen.

Dan een lastige ;)

Rowy assortiment of China by night

Dat kan ik beamen had vorig jaar karton vernieuwde China by Night! Prachtige cakes loeiharde burst en mooie boeketten. Dit jaar sowieso weer een paar karton. Echt genieten deze bakken...

Back
Bovenaan