China By Night

Dat was in 2011 al bekend alleen toen zat iedereen te rukken op BAXXL.

Royal heeft laten weten er aan te zullen werken. En heeft dit gedaan. Conform de handelswijze van Royal is dit niet van de daken geschreeuwd, maar heeft men er voor gekozen gewoon het werk goed te doen. En als je goed werk aflevert, dan hoef je niet schreeuwerig op het internet je producten onder ogen te brengen, dan verkopen deze producten zichzelf wel.
is dat e

Hulde voor deze werkwijze!

Kwestie van op zoek gaan naar een freak die het geflmd heeft en een bakje koffie gaan doen. Niet zo heel lastig hoor.

is dat een stille hint ? :D

Zojuist nog in actie gezien bij een showtje. Zeer herkenbare producten die je er zo uitpikt. Hij beukte wederom goed door. Heerlijk!

Potverdorie, als ik dit zo lees dan heb ik een mooi pakket gemist! Ik had deze vorig jaar, maar dit jaar dus vernieuwd zo blijkt! In de winkel had ik zoiets van, nja, die heb ik al gehad vorig jaar, ik neem iets anders....

Geweldig assortiment en top van Royal dat het verbeterd is. Woorden maar ook daden, zo zie ik het graag.
Heb er van genoten en wat mij betreft dit jaar weer!

Zo ik had er nog twee op mijn verjaardag afgestoken zonder wind en regen. Dan zie je echt dat het een top assortiment is!:D

Zie hieronder het filmpje:

Laatst bewerkt:
zo dan!! heerlijk gewoon!
Wat een verbetering!
Dag buurd ass van Rubro..
Voor het zelfde geld koop ik bijna 2x de china by night!

Top pakket dit, al jaren fan van maar dit jaar was ik zeker verrast!

Een reserve lont op dit pakket zou ik nog wel een verbetering vinden.

Had 1 losse cake uit het pakketje van Gunner1001 gekregen, die deed het een stuk beter dan 2 jaar geleden! Het is echt een mooi pakket geworden, die ook hier al op de lijst staat :)

ik vind het best een leuk pakket zo, maar je moet wel goed in de gaten houden dat het een prijs kwaliteit pakket is. Voor de prijs die je betaalt is het echt wel goed, maar het haalt het wat mij betreft niet bij super 6-19. Nu is het wel zo dat ik nu vanaf filmpje beoordeel en dat ik er dus compleet naast kan zitten.
Volgend jaar ga ik hem er bij nemen en kijken of het mij ook zo overtuigd als het iedereen doet.
ik ben benieuwd.
Leuk, nu al lijstjes maken.
greetzz

Zo ik had er nog twee op mijn verjaardag afgestoken zonder wind en regen. Dan zie je echt dat het een top assortiment is!:D

Zie hieronder het filmpje:

Thanks, nu baal ik dat ik er geen overgehouden heb en ze allemaal met O&N afgeschoten heb ;) j/k, ziet er zo idd wel beter uit dan met die regen en wind (hoewel ook dat nog prima was).

Zeer nette cake's inderdaad, ik had de set doorgelont zodat ze na elkaar af gingen, leuk als tussendoortje toen mijn gasten buiten stonden te roken,
burst is hard en effecten waar groot en afwisselend, en dat uit die kleine potjes,
erg goed betaalbaar, voor een euro of 55 aangeschaft!
de kans is groot dat deze set er weer komt dit jaar, misschien wel meerdere malen.

Bij mij ook zeker weer een karton wat een rammers zeg, felle kleuren en harde burst en een prima prijs. Aanrader voor elke freak!

Back
Bovenaan