China By Night

Kan niet wachten op filmpjes, twijfelde afgelopen jaar of ik hem zou nemen, maar dit jaar komt die er denk ik toch wel in als ik dit allemaal hoor! Gelijk even vergelijken met het buurtassortiment.

Was inderdaad stukken beter als vorig jaar, burst was veel harder en de effecten mooier en breder.

Wat een supercakes zijn dit.Harde burst en mooie effecten.Had ook de hele serie extreme salute 2.0,maar deze kwamen er bovenuit.Aanrader!

Ik had zowel de China By Night in 1x gedaan als de Extreme Salute 2.0
Maar de ES 2.0 heeft een veel groter boeket en de burst was ook harder naar mijn ervaring!

Neemt niet weg dat ik dit echt een top pakket vind voor de prijs die ik had ( € 55 )

Paar filmpjes van mijn kant. Erg fijn assortimentje:)

China by night + diamond collection cake

Mistery City

Ceremony of fantasy

Filmpje van mijn kant met 2 stuks. Ik had ook de extreme salute 2.0 die gaan een stuk hoger en effecten zijn daarvan groter maar als je naar de prijs zou kijken zou ik 100% voor de china`s gaan. Oordeel zelf:

CBN is vele malen compacter en bevat de helft van het aantal PTS. Naast het feit dat je minder betaald, hoef je ook minder te sjouwen. Das goed voor de rug!

Ik was ook heel tevreden met deze potten. Had een karton van deze en was hier heel blij mee. Voor de prijs moet je deze echt wel in je assortiment meenemen.

Hahaha, ja dat is waar, een los karton (zaten per twee karton in een kooi) neem je zo onder de arm mee!
Ik had 3 stuks karton. En wat een geweldig schietvermaak is dat. Heldere kleuren, prima afwisseling in patronen en effecten.
Raar dat Royal hier niet meer promotie voor heeft gemaakt. Terwijl vorig jaar al duidelijk was dat dit ass. aangepast zou worden.

als ze dat hadden gedaan was het denk ik vechten geweest om die 3 stuks karton van jou :P

naar mijn weten zijn deze nou al als warme broodjes over de toonbank gegaan..

Een geweldige serie, vele malen beter geworden! Royal spijkert goed aan de weg, dit assortiment is weer een assortiment om trots op te zijn. Heldere kleuren, grote boeketten, voor een zeer acceptabele prijs!

Hahaha, ja dat is waar, een los karton (zaten per twee karton in een kooi) neem je zo onder de arm mee!
Ik had 3 stuks karton. En wat een geweldig schietvermaak is dat. Heldere kleuren, prima afwisseling in patronen en effecten.
Raar dat Royal hier niet meer promotie voor heeft gemaakt. Terwijl vorig jaar al duidelijk was dat dit ass. aangepast zou worden.

Dat was in 2011 al bekend alleen toen zat iedereen te rukken op BAXXL.

Royal heeft laten weten er aan te zullen werken. En heeft dit gedaan. Conform de handelswijze van Royal is dit niet van de daken geschreeuwd, maar heeft men er voor gekozen gewoon het werk goed te doen. En als je goed werk aflevert, dan hoef je niet schreeuwerig op het internet je producten onder ogen te brengen, dan verkopen deze producten zichzelf wel.

Hulde voor deze werkwijze!

ik hoop dat iemand ze gefilmd heeft :)

Kwestie van op zoek gaan naar een freak die het geflmd heeft en een bakje koffie gaan doen. Niet zo heel lastig hoor.

Wat een tof pakket !

Het leek mij wel wat, 6x19 shots voor een mooie prijs en de boel zou verbeterd zijn. Alles klopte volledig. Zware klappen en veel verschillende efecten. Het was echt genieten. Ik denk dat het kwa prijs/kwaliteit verhouding wel de beste aankoop is geweest die ik dit jaar heb gedaan. Deze staat dan ook weer op het lijstje voor komend jaar.

Royal is heel goed bezig. Best knap voor een importeur die nog niet zo lang mee draait. Wat mij betreft zijn ze diverse importeurs al dik voorbij gegaan.

Eens kijken of ik nog een filmpje heb ...

Back
Bovenaan