China By Night

Ga morgen bij HDH 2 karton china by night ophalen en hoop dat ze lekker presteren. Ben erg benieuwd hoe de verbetering live te zien is en ben blij dat ik 2 karton besteld heb.

deze zitten per 2 dozen in een karton verpakt werd mij verteld? vandaar dat ik deze dus al zonder kooi mee kreeg, het zijn nog steeds kleine 19s cake's, en ook ik ben erg benieuwd naar de prestaties.
jammer dat ik de duratie van de cake's niet exact weet, wou ze graag doorlonten en na elkaar af laten gaan.

Deze zitten inderdaad per 2 dozen in een karton. Heb er gisteren 1 karton van opgehaald en al van kooi ontdaan ;)

Als ik een pak China by night wil halen, dus per 6, wat zijn dan de afmetingen ongeveer? Hoeft niet op de centimeter precies hoor!

Wauw dat is wel bijzonder klein! En dat komt mooi uit want dan fiets ik morgenvroeg nog even langs, haha! Bedankt voor de snelle reactie ;)

Op de valreep toch nog 2 assortimenten hiervan meegenomen, ze zijn inderdaad klein maar dat is eigenlijk alleen maar in het voordeel voor tijdens het vervoer. Een gevalletje van'dat is helemaal niet erg!

Ik had deze vorig jaar en dit jaar dus de nieuwe versie. Maar de nieuwe versie is wel een hele verbetering vind ik.
Wat mij betreft is dit product helemaal goed zo.

Had 1 karton 12 stuks dus maar wat een assortiment zeg. Prachtig verbeterd het zijn kleine compacte potten maar wat een geweld zeg ik schoot ze per 2 en wat een burst zit er nu in echt snoeihard!! Uitmuntend en komend jaar zeker weer een vol karton. Hulde aan Royal Fireworks.

Dit was een super mooi assortiment, ik had de doos doorgelont, zodat ze na elkaar af gingen.
helaas heb ik geen beeld materiaal want me camera heeft het niet lang uitgehouden in de avond uren.
deze cake's waren stuk voor stuk erg mooi en zeker hun geld waar.
mooie afwisseling van de effecten, gewoon een complete goede doos.

Zeer mooi assortiment, jammer genoeg was de maandagmorgen chinees een labeltje verkeerd geplakt want miste dreamland terwijl die volgens het label wel aanwezig was.
Effecten worden lekker breed weggeschoten en zijn ook zeer gevarieerd. Top Royal!!

Dit pakketje ook deels afgestoken en vond hem beter dan het Buurtassortiment, de effecten bevielen me beter, mooie kleuren, alleen is de burst net wat zachter.

Nog 3 cakes van staan, dus gaan volgend jaar de lucht maar in.

Wat een verbetering t.o.v. vorig jaar! Mooie grote boeketten, een lekkere burst en een veel betere prijs dan het buurtassortiment van Rubro.

"We hebben de burst wat verbeterd"" Wel volgens mij is het een compleet ander assortiment geworden. Het zijn nu gewoon zeer vette 19s potten met een burst waar je U tegen zegt. Die pot met dat goud kwam bijna tot de grond en vond de pot met de spinning tail ook erg goed. Filmpje volgt nog..

Effecten van deze dus net zo groot als de Power Zone/Color Tail uit het Buurtassortiment? Dan schrijf ik deze alvast op de lijst :D.

Effecten van deze dus net zo groot als de Power Zone/Color Tail uit het Buurtassortiment? Dan schrijf ik deze alvast op de lijst :D.

Bij de winkels met korting heb je dit doosje al voor nog geen 60.- en vind ze denk ik nog wel beter ook dan xxl. Zit hier wat meer variatie in. Kwa burst scheelt het niets want die is gewoon zeer hard.

Fantastisch assortiment geworden. Had hem twee keer en volgend jaar zeker weer twee keer! Keiharde burst, grote effecten, op de goede hoogte.

Wat een supercakes zijn dit.Harde burst en mooie effecten.Had ook de hele serie extreme salute 2.0,maar deze kwamen er bovenuit.Aanrader!

Back
Bovenaan