China blaast illegaal vuurwerk op

Hehe daar liggen dan de inbeslaggenomen blokjes van VWC en winkeliers van Witte Tenten :D. Ze doen er iig nog wat nuttigs mee!

Kolere wat een mooie berg bij elkaar, iemand enig idee wat die " matrassen " zijn die aan de rechterkant op de foto staan ?

Laatst bewerkt:
Haha oké, zó kan het dus ook.
Waar in Nederland het vuurwerk volgens strikte regels in hels zuur wordt gedoopt door de Dienst Domeinen, kieperen de Chinezen gewoon alles om in de local zandbak. Mooi contrast!

Op de achtergrond oogt het zo te zien wat nevelig van de smog.
Ben benieuwd hoe de omgeving zou zijn ná de Big Bang ...:rolleyes:

kaboem! :D

vuurwerkgrooteboems.jpg

Hey jack, dat valt me weer van je, zo veel vuurwerk en jij neemt niet eens even de moeite om het te filmen :P

Ik vraag me toch wel af wat hier nou dan illegaal aan is. als ik het zo zie is het niks niet anders dan het spul wat op de foto's van moontan & co allemaal te zien is :p
In NL zie ik het verschil wel tussen een 100schots of 2" blok en legaal spul, maar dit :bonk:

Wel vet om die hele bult met vuurwerk te zien liggen :D:p

Alles boven de 6" voorgemonteerde is illegaal?
Alles zonder gebruiksaanwijzing?

Ik zou het ook niet weten.

Maar het is wel een erg vette actie van de Chinezen!
Idee voor Nederland. :D

Veel vuurwerk wordt puur voor de Chinese markt gemaakt. De Domestic Marked als ik het goed heb. Het vuurwerk bestemd voor de Chinezen moeten voorzien zijn van een logo met daarop de fabriek waar het vandaan komt.

Dat was wat we begrepen van het verhaal van de Chinezen.

Alle producten waar dit niet het geval is zijn dus illigaal en we kunnen jullie wel vertellen dat de verschillen in kwaliteit tussen het verschillende vuurwerk in China heel groot zijn.

Groetjes

Veel vuurwerk wordt puur voor de Chinese markt gemaakt. De Domestic Marked als ik het goed heb. Het vuurwerk bestemd voor de Chinezen moeten voorzien zijn van een logo met daarop de fabriek waar het vandaan komt.

Dat was wat we begrepen van het verhaal van de Chinezen.

Alle producten waar dit niet het geval is zijn dus illigaal en we kunnen jullie wel vertellen dat de verschillen in kwaliteit tussen het verschillende vuurwerk in China heel groot zijn.

Groetjes

is dat spul dan echt zo gevaarlijk dan ?? :shocked:

We hebben daar een aantal cakes gehad waarvan de bombettes niet hoger kwamen als een meter of 8... Daar wordt je niet blij van.

ach ja dat moet je dan maar even weten als toerist
want voor zo ver ik gelezen heb in het china verlag , kun je het vuurwerk gewoon op straat kopen . dan is het alleen maar goed dat de overheid je dan beschermd zeg maar . :)
of hebben ze dan nog meer regels zoals wij die hier ook hebben ?

Back
Bovenaan