Cheers Pakket

Robin30

VWC lid
Artikelnummer: 117
Artikelnaam: Cheers Pakket
Bruto Gewicht: ..
Netto Kruitgewicht: ..
Aantal Schoten: ..
Effectomschrijving: 7 doosjes en Fonteinen
Tube diameter: ..
Kartoninhoud: 27 stuks
Tijdsduur: ..
Stijghoogte: ..
Adviesprijs: €69,95
5588-cheers-b.png

Zijn we hier niet een beetje doorgeslagen? bijna 3 euro per stuk voor een cat.1 product? :bonk:

hier aan zie je gelijk hoe hoog de transport kosten zijn geworden om het te verschepen deze kant op. dat zullen we meer gaan zien met producten jaartal 2022.

maar is erg prijzig voor cat1 ik sla over

Dat is een hoop duur karton voor een beetje kruit. Dit zou toch veel goedkoper moeten en gewoon een kleinere verpakking moeten hebben?(transportkosten/ruimte) Rare zet.

Voor 35 euro heb je in Duitsland 2x het Weco assortiment Smiley met in totaal 26 items. Ik sla dus even over :bonk: :rolleyes:

Zodra iemand dit gaat verdedigen is t einde zoek.
Dit is absurd.
Ondanks de huidige situatie.

Ps. Goede reden voor iedereen die dit koop om het jaar erop niks meer te kopen.
70 piek voor wat 3 seconde durende flut fonteintjes. Zo help je een traditie wel om zeep ja.

wat ik eigenlijk ook niet snap. Waarom zou je dit willen verkopen als Wolff zijnde? Als je toch weet dat de prijzen te hoog worden dan laat je het toch lekker in china? Je zet je zelf als bedrijf gewoon zwaar voor lul. En wolff is niet de enige. Ze gaan het dadelijk allemaal doen. Het is hopen dat de winkelier het gewoon niet afneemt, weigert te verkopen voor dit soort prijzen.

Dit is niks minder dan pure oplichting. NIEMAND trapt hier toch in mag ik hopen? Te veel geld voor veel te weinig vuurwerk. Vroeger kost je hier 2x Heavy 3 voor.

Dit is puur inspelen op een mogelijk verbod. Als er geen cat 2 verkocht mag worden is dit waar de consument het mee moet doen. In de winkel zal dit dan 1 van de grootste pakketen zijn. Sticker erop met van €69,95 voor €52,50 en het verkoopt.

Rocco, ik baal echt van jouw bericht. Juist omdat ik bang ben dat je gelijk hebt, maar ik dat nog niet in wil zien :no:
Dit is gewoon wat er over een paar jaar in de winkels ligt.....

Quote- Dit is niks minder dan pure oplichting. NIEMAND trapt hier toch in mag ik hopen? Te veel geld voor veel te weinig vuurwerk. Vroeger kost je hier 2x Heavy 3 voor. - unquote

Vroeger reden ze met paard en wagen.

als het het enige is wat je weer kan en mag kopen zullen er helaas altijd weer een aantal intrappen waardoor de importeur alsnog binnenloopt.

Back
Bovenaan