Char zoekt slachtoffers Vuurwerkramp

oerendhard

VWC lid
ENSCHEDE - Het Amerikaanse medium Char is op zoek naar nabestaanden van slachtoffers van de Enschedese vuurwerkramp van 13 mei 2000 waarbij 23 mensen omkwamen en duizend gewonden vielen. Char werkt aan een nieuw tv-programma bij RTL4, waarvoor ze de formule samen met Endemol bedacht. Daarin praat ze met nabestaanden van mensen die door rampen om het leven zijn gekomen. "Char zet haar veronderstelde gaven in om met de overleden dierbare te communiceren", aldus een woordvoerder van RTL.

De makers zoeken mensen die aan de show willen meewerken en denken daarbij aan persoenen die willen praten over eht verlies van een familielid bij de Bijlmerramp, de vuurwerkramp in Enschede en de caféramp in Volendam. In 2010 wordt in elke aflevering een ramp behandeld. "Char geeft readings en biedt nabestaanden troost." Mensen kunnen zich aanmelden via: www.rtl.nl /char

glazen-bol_1193152h.jpg

*bron, Tubantia.nl

Hmm,

Ik krijg eens wat doorgezonden.... Een L en A.... stilte alsjeblieft.... een N en een D krijg ik ook nog door LAND, LAND?

Er komt een M en een IJ door.... Landmijnen?!~!!!!!

Vind dit toch wel ver gaan hoor, geld trekken uit rampen...

Als je het mij vraagt gaat dit gewoon te ver.. ik vind dit zo ie zo toch al nep.. als je even googelt over dit zogenaamde Medium weet je hoe ze te werk gaat met een bepaalde manier van vragen stellen. leuk geld verdienen.. dat wel.

* char: je vader heeft zijn drol gister in een O gedraait!*
* Ik: Ojeej egt waar, hoe kan jij dat nou weten, niemand kan dat toch?*

Wou ik al over beginnen Red baron.
Char is iemand van de firma list en bedrog.

Maar lekker hoor, lekker geld verdienen en dan bij mensen weer een trauma ophalen.

Wat mij betreft mag die oplichtster wegblijven uit de stad!
Sterker nog, ga lekker van die hele tv af.
Het is niet voor niks dat ze in eigen land allang niet meer gewenst is...

Schandalig en triest dit, ramptoerisme ten top.

gaat idd ver...de uitzuiger

ook raar hè: doden vindt ze met gemak om mee te communiceren, maar voor levende mensen heeft ze contactadvertenties nodig...

Te gek voor woorden.
Zo zie je maar weer, mensen gaan over lijken als het over geld gaat.
Te gek voor woorden dit.

tja dit moet niet kunnen :bonk:
we zitten hier echt niet op te wachten,en zeker niet de mensen die iemand hebben verloren (lijkt me?)
ik kraak dit gewoon af tenminste. :angry:

Ik vind het uberhaupt ongelooflijk dat er mensen zijn die in zo'n ''medium'' geloven.Zij doen van te voren flink research naar het slachtoffer toe en daarna vragen stellen die het slachtoffer alleen maar kan beamen.
Ik vind dit echt walgelijke manier van tv maken en zal er zeker niet naar kijken.

Back
Bovenaan