Centurion (pakket) [Uitloop]

Afcajax

VWC lid
498_gr.jpg

Nieuw! het grootste crown pakket dit pakket heeft alles wat je nodig hebt voor een goede start van het nieuwe jaar. 9 cakes incl. 500gr cake, 1 fontijn, 12 pijlen max gevuld en de safe-tray met afsteek volgorde.

Prijs: 125,00,-

Filmpje van mij:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
8 cakes, 1 fontijn, 16 max gevulde pijlen en een 500 gram pot + een gratis revolution. Nou ik neem hem;)

Laatst bewerkt:
Weet iemand wat ze bedoelen met max gevulde pijlen? bedoelen ze daarmee de verhouding van pijl en kruitgewicht, of zit er toch 40 gram in de pijl??

Leuke cake's mooie pijlen en een fontein.
Leuk pakket maar zou dan toch voor een goedkoper setje gaan bijv. super 4 en nog een paar losse cakes.

Vind dit maar een triest pakket eigenlijk, zit helemaal niets in wat echt 'wauw' is. En dat voor zoveel geld? Ik pas.

een super pakket het geld is het wel zeker waard me collega had er ook een gekocht.
en veel variatie veel kleuren en aan het filmpje te zien steken ze daar wel ietsje meer af hehe

Op Youtube zijn de volgende doorlont filmpjes te vinden van dit pakket. Met dank aan Campievuurwerk.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Koop je een pakket voor E 125,- en dan krijg je zulke flutpijltjes erbij!

Dat projectje met al die potten samen ziet er nog leuk uit! maar vergeet de teleurstelling niet als je al die potjes apart zou afsteken pffff wat een rip off zeg

Als ik een leek zou zijn en dat pakket gekocht zou hebben zou ik de rest van mijn leven Broekhoff boycotten!!!

Iemand die op oud en nieuw feest was had dit pakket vorig jaar... 130 euro ervoor betaald. Ik heb hem maar niet verteld dat hij een gigantische miskoop had begaan, maar dat had hij zelf aan het einde van de avond wel door. De teleurstelling was nogal van zijn gezicht af te lezen, helemaal naast mijn Brilliant Box van Dynasty die ik voor dezelfde prijs had.

Back
Bovenaan