Centerparcs + vuurwerk

Dit is abnormaal inderdaad, en voor Center Parcs gewoon slechte publiciteit zoals ze zeggen, het is namelijk maar éénmalig voorgekomen dat ze een afgebroken huisje hadden en de beelden met de schoorsteen was dus niet van Center Parcs...

Ja, schofterig gedrag, ik zou het wel weten als het een van mijn kinder was die hierbij betrokken zou zijn hoor... :mad:

Ik sprokkelde altijd gewoon hout uit het nabijgelegen bos om de fik erin te krijgen. Blijkbaar weten ze niet hoe ze een goed vuurtje moeten stoken! stelletje lusters!

Ik kom al 23 jaar elk jaar een weekje in Center Parcs om te genieten van een lekkere vakantie. Blijkbaar is dat dus ook niet altijd vanzelfsprekend.
Om maar niet te spreken van het brandgevaar met mogelijke gevolgen voor vele mensen. De parken van Center parcs zijn bijna allemaal gelegen in natuurgebieden.

Goed punt! Als je ook ziet wat er uit dat rookkanaal (schoorsteen) komt.... man man man, stel dta zo'n park af fikt doro die eikels.
Ik vraag me ook af hoe oud ze zijn. Als je 18 jara of ouder bent kan je alleen zo'n huisje huren, en waarschijnlijk hebben die alleen de 'voeding' gehad en niet de 'op' van OPVOEDING.

Ik kom al 23 jaar elk jaar een weekje in Center Parcs om te genieten van een lekkere vakantie. Blijkbaar is dat dus ook niet altijd vanzelfsprekend.
Om maar niet te spreken van het brandgevaar met mogelijke gevolgen voor vele mensen. De parken van Center parcs zijn bijna allemaal gelegen in natuurgebieden.

Ik snap het niet. Waarom zou je andermans huisjes slopen?
Bedoel in een normale straat is het al achterlijk, maar op een bungalowpark!!
Ik vind dat echt niet kunnen, en pleit ook voor een vuurwerkverbod o.i.d.
:frusty:

Back
Bovenaan