Celstraf geeist tegen militair die compound richtte op politie.

Hier gaat je bloed tog van koken, wat een totale idioot zeg. Dit zijn de figuren die onze hobby de nek om draaien. Straf mag van mij velen male hoger zijn, maar ook de omstanders die staan te juichen het aanmoedigen mogen van mij een straf krijgen. Wat een uitschot dit, bah!

KIJK, EN DIT IS DAN OOK METEEN HET PROBLEEM!!! :mad: :mad: :mad:

In plaats dat ze deze gek meteen oppakken, rijden ze mooi verder en daarna wel gaan zeuren dat dit ieder jaar weer gebeurd. Nu krijgen ze hem toevallig via dit filmpje dan toch te pakken, maar dat is niet het geval daar in de Den Haagse en Utrechtse getto's!! Die blijven onaangetast en dus krijg je volgend jaar hetzelfde probleem! POTVER... DIT IS DUS WAT ER LOOS IS IN NEDERLAND, HET ONTBREEKT AAN DAADKRACHT EN BALLEN!!! Hadden ze dit, dan hoefde men niet ieder jaar om een vuurwerkverbod te zeuren.

Erge is
KIJK, EN DIT IS DAN OOK METEEN HET PROBLEEM!!! :mad: :mad: :mad:

In plaats dat ze deze gek meteen oppakken, rijden ze mooi verder en daarna wel gaan zeuren dat dit ieder jaar weer gebeurd. Nu krijgen ze hem toevallig via dit filmpje dan toch te pakken, maar dat is niet het geval daar in de Den Haagse en Utrechtse getto's!! Die blijven onaangetast en dus krijg je volgend jaar hetzelfde probleem! POTVER... DIT IS DUS WAT ER LOOS IS IN NEDERLAND, HET ONTBREEKT AAN DAADKRACHT EN BALLEN!!! Hadden ze dit, dan hoefde men niet ieder jaar om een vuurwerkverbod te zeuren.

Helemaal met je eens. Erge is nog dat dit een militair is. Ik zeg ontslag op staande voet geven. Dit soort mensen moeten helemaal het goede voorbeeld geven 😡

Back
Bovenaan