Celebration Crackers (legale Chinese rollen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tip: Koop een lange ratelband, vouw hem 2 tot 3 x dubbel. Dit kan je met een onbouwend effect doen, om bijvoorbeeld eerst hem enkel laags te houden, dan dubbel laags en tot slot als finale 3 lagen! Hier mee kom je een stuk goedkoper uit dan bij de chinese rollen, en er zit dan een veel hoger tempo in en het knalt ook een stuk beter.

dat is knap eerst enkellaags, daarna dubbel en daarna driedubbel. dat gata niet je kan wel eerst enkel en dan dubbel. of enkel driedubbel en dan vierdubbel maar van enkel naar dubbel naar driedubbel kan niet.

Kan wel als je verschillende ratelbanden koopt. Heb dit zelf namelijk ook gedaan 2 jaar terug! Geeft een leuk effect en bij 3 lagen op elkaar heb je een best goede mat.

Greetz :p

haha ja met losse matten kan het inderdaad wel, daarvan heb je volgens mij ook een keer een filmpje laten zien, maar ik dacht dat je met 1 mat bedoelde, sorry:p

Ik koop altijd 3 10000 matten en die leg ik naast elkaar en steek ze dan af dan lijkt het natuurlijk of het tempo veel hoger lig als werkelijk

tja

tja

Ik koop altijd 3 10000 matten en die leg ik naast elkaar en steek ze dan af dan lijkt het natuurlijk of het tempo veel hoger lig als werkelijk

Ik vind het echt geld verspilling om nederlandse 100.000 klappers te kopen. De knallen gaan doffer als een
legale normale ratelband. Voor dat geld kan je beter
naar baarle heen en weer rijden 2 halen daar. Dan houd je
zelfs nog geld over.

Ik vind het echt geld verspilling om nederlandse 100.000 klappers te kopen. De knallen gaan doffer als een
legale normale ratelband. Voor dat geld kan je beter
naar baarle heen en weer rijden 2 halen daar. Dan houd je
zelfs nog geld over.

Gelukkig heeft hij ook 3x een 10.000 klapper gekocht en niet 3x een 100.000 klapper :devil: :angel:

Die nederlandse rollen zijn egt rotzooi, koop dan een gewone ratelband. Want ik vind die nederlandse rollen zo nep. Voor mensen die niet naar belgie durven oke. Persoonlijk vind ik de hindoerollen uit belgie wel lekker gaan!!

het gaat hier niet over Hindoerollen uit Bels..

Heeft iemand wat info over de 100K van China Red?? Is deze dan van Wolff of Broekhoff?

Die nederlandse rollen zijn egt rotzooi, koop dan een gewone ratelband. Want ik vind die nederlandse rollen zo nep. Voor mensen die niet naar belgie durven oke. Persoonlijk vind ik de hindoerollen uit belgie wel lekker gaan!!

Bijna iedereen hier durft wel naar Belgie, alleen is er niet altijd de mogelijkheid hè!

Ik had vorig jaar een Legale Horse brand 30k gehaald in almere bij john de knaller. Ik vond hem niet slecht voor een legale en voor die prijs ik had er 25E voor betaald. Het komt niet in de buurt van een illegale maar dat betekent niet dat het slecht is. Hieronder filmpje van die 30k met dank aan vdrvuurwerk.

http://www.vdrvuurwerk.nl/film/v0910/V0910-19.htm

2a69zcx.jpg

Laatst bewerkt:
Ik vind het zo jammer dat het geknetter en geplof is.. De charme van een ekte chinese rol is dat het geweld is. Met dat geweld bedoel ik het totaalplaatje waarin het oorverdovende net zo belangrijk is als de flitsen. Het moet oorlog zijn! En met deze matten heb je dat niet..

Gelukkig geen sarcasme...Kuchhhhh :D

Ik vind deze matten opzich best sfeervol ( op 1 of andere manier...) Maarja, een ratelband is een stuk goedkoper, en als je die een beetje dubbelvouwt etcetera, dan heb je een stuk meer geweld dan zo'n plof mat.

Wat je ook veel ziet, is dat midden in de rol het tempo opeens hoger word ( meestal eind van het midden )

Om 10 uur kan zoiets nog best leuk zijn aangezien je oren niet gewend zijn aan de decibellen.

Om 00:00 uur sla een slecht figuur echter.

Ja klopt zeker. Vind het ook een beetje een schande voor de naam 'Chinese rol', en al helemaal dat de meeste het logo van horse brand gebruiken.

Aangezien Nederland in DB beter kan, kunnen deze rolletjes echt wel beter knallen! Net zoals de rotjes. Neem een voorbeeld aan Chooet, die is zich wel aan het ontwikkelen op knalgebied. Hun rotjes snipperen en knallen tenminste beter, en ik hoop dat de nieuwe hindoorol ook super word.

Ik heb nog nooit een echte legale Chinese rol in het echt gehoord, maar vind het zonde om voor al dat geld er één te kopen. Dat ze zacht gaan is één ding, maar die prijs.....
Dan heb ik liever knetterlint van 10 meter voor maar € 7,50. Ik heb er één in België gekocht, maar weet niet meer bij welke winkel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dit jaar een 75.000 rol gratis van de RvH , ik stel er niet veel van voor met dat buskruit...........wel aardig dat je die gratis krijgt maar ik heb genoeg 5k's van original!

Prijs is inderdaad echt idioot te noemen. Als een 100K nou 30 euro kostte, okee. Bij ons is een 100K ( reddragon ) nu 60 euro. Vanaf 2006 heeft dat al 20 euro volgens mij gescheeld.

wat is nou het verschil tussen een illegale 100k en een legale 100k

Een legale 100k pruttelt een echte 100k knalt. Dit komt doordat er in een legale 100k buskruit zit en in een echte flashkruit. flashkruit is in Nederland verboden in knalvuurwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan