Celebration Cracker Fireworks Royal Fireworks

RF JEROEN

VWC lid
Leden en liefhebbers,

Via deze link http://www.royalfireworks.nl/celebration-cracker/ willen we jullie een kijkje in de keuken geven hoe een 100000 klapper, rol, celebration cracker of streng gemaakt wordt.

Tijdens een van onze bezoeken in China zijn we hier ook geweest en hebben geprobeerd om dit vast te leggen zodat jullie kunnen zien hoe het gemaakt wordt.

Iets wat een hele dag duurt om te maken en het is weg in minder dan 3 minuten............

Groeten,

Team Royal Fireworks :bye:

www.royalfireworks.nl

aha, dus dit betekent dat jullie komend jaar ook celebration crackers gaan verkopen in jullie assortiment? :p
Filmpjes had ik vorige week al ontdekt op jullie kanaal..maar ik dacht, daar komen jullie vast nog wel mee, en idd :D
Ziet er iig super uit hoor! Jullie timmeren goed aan de weg!

Groetjes,
Bastiaan

ziet er interessant uit om te zien hoe de rollen worden gemaakt!
ben benieuwd naar jullie rollen

hotspot:bye:

Mooie filmpjes hoor.
Inderdaad erg veel werk om zo'n rol te maken en wij steken alleen het lontje aan en genieten.

Ben benieuwd hoe de rollen van Royal fireworks zijn.:wink:

Bedankt voor het delen:)
Wat een werk zeg en het is eigenlijk ook zo voorbij.
Dus royal gaat ook knal verkopen?:D

Erg interessant om het eens te zien,hoe die arbeiders de hele dag zitten te zwoegen voor een paar minuten genot voor ons.Ik verbaas me er na jaren nog steeds over dat het maken van vuurwerk nog steeds voor 99 procent met de hand gebeurt.Want zelfs de tubes uit onze cakes worden met de hand gedraait.Voor zoiets simpels kan je toch een machine inzetten.Kijk,ik weet dat je altijd handwerk blijft houden,maar men kan tegenwoordig een machine een garnaal laten pellen.Toch investeren wereldwijd verspreidde bedrijven (Lidu,Vulkan e.d)hier niet in,en laten vrouwtjes de hele dag zweten,terwijl een robot dag en nacht door kan gaan met knallers maken,matten knopen,cakes vullen en wat al niet meer.Het lijkt dat de hele wereld door ontwikkeld (qua techniek),maar vuurwerk wordt nog steeds op de zelfde manier geproduceerd als 100 jaar geleden!

Laatst bewerkt:
Na het zien van die filmpje (en ja, ik wist het wel al langer) besef ik des te meer dat deze mensen eigenlijk maar een fractie van de centen verdienen van het vuurwerk dat ze maken. Zij behoren eigenlijk naar rato te worden uitbetaald, zeker wanneer je bekijkt hoeveel geld men hier uiteindelijk voor durft te vragen en hoeveel men er zelf voor heeft betaald.

Back
Bovenaan