Cees van der Horst Breda

Ach, dat is het freak zijn, niets mis mee.

Precies!!! 99,9% van de wereld zou ons voor gek verklaren. Maar dit forum is een van de weinige plekken waar je je voor dit soort dingen niet zou hoeven schamen toch:D

Heb inmiddels al wel weer een aantal keer zitten F5'en!!

7 januarie en de freaks zweten met peentjes om de freakshop er nog niet is ahahaha.
nu al kruitstress mooi om te zien

ben benieuwd welke producten er komen.

Ze zijn er druk mee bezig. Vrijdagavond was niet gelukt, en ik gok dat ze van het eerste weekend na oud&nieuw goed gebruik willen maken. Omdat het een nieuwe site is willen ze wel hebben dat alles in orde is en dat het zo goed als foutloos draait.
Maar zoals ze al vermeld hebben, het gaat goed komen met mooie outletprijzen! :idea:

Ik opper vandaag als het kan, morgen moeten mensen werken en kunnen zo deals mislopen. Erg zonde vind ik persoonlijk :(

Ja er zijn ook mensen die op zondag weg zijn of werken en dan zo deals mislopen. Is niks aan te doen als ie morgen online komt.
We zien wel wanneer ie online komt.

Laatst bewerkt:
We waren net voor 10 minuten online om alles live te testen. Sommige slimme freaks wisten ons al te vinden en probeerde iets te bestellen. Helaas kwamen we er achter dat de betaalbevestigingen nog niet goed worden verstuurd. Daarom hebben de site weer dicht gegooid. Morgen gaan we aan de slag om deze issues op te lossen. Excuses voor de vertraging, heren!

wel jammer dat het niet lukte te bestellen , maar liever nog wachten en en goed werkende site dan teleurstellingen

Heb toevallig 5 min op de site gekeken, alleen achter me stond een zeurende vrouw, ben je nu alweer bezig!!!

Kan 2 boxen van de wishlist afstrepen. Die net binnen kunnen hengelen. Daarna ging het even mis met de site, maar stonden in ieder geval een hoop mooie dingen op!

Back
Bovenaan