Cees van der Horst Breda

Ik had afgelopen 29ste 2 pakjes grondbloemen van 40stuks van wolff bij mijn bestelling. Voor mij maakt dit verder niet uit, maar alle 80stuks tolden niet of gingen helemaal niet aan uberhaupt.
Nogmaals, voor mij geen probleem verder. Maar kan me voorstellen dat dit in de normale verkoop tegen kan vallen bij de kopers hiervan. Misschien goed om uit te kijken naar een vervanger.

Dat is de golden wall & de waaier met fluiters is cadeautje 3 van Marijn tegenwoordig heet hij groundbreaking

Die eerste cake met die mines is de beautiful guilin van herlat. Heb hem zelf ook een keer gehad, echt de beste concumenten mine waaier cake ooit, wat een bak. Niet meer verkrijgbaar en dat is erg jammer. Cadeautje 3 vond ik tegenvallen, te duur en knallen zacht.

Dat is de golden wall & de waaier met fluiters is cadeautje 3 van Marijn tegenwoordig heet hij groundbreaking

Nee, dat is de enige cake die niet meer bij ons te koop is. Vroeger hebben we 'm wel verkocht: Beautiful Guilin van Zena. Beste mine waaier die we ooit in NL hebben gehad. Daarna volgt 2 maal Ground Breaking/Cadeau 3.

Tresher was mij al voor! Bedankt! :bonk:

We doen ons best om 'm in de middag online te krijgen. Dit jaar hebben we een aparte outlet website, dus als alles werkt en grondig is getest gaan we online. Hou er dus rekening dat we eventueel wat opstart problemen hebben.

krijgen we hier een link naar de outlet website

Me dit jaar voor het eerst een beertje verdiept in het vuurwerk via vuurwerkcrew.nl
Aan de hand van de verschillende discussies oa de cruel traction bij vuurwerkbreda.nl gehaald
Hadden een mooie actie met mooie gratis potten en service was goed, dit smaakt zeker naar meer en benieuwd naar de freak acties!

Gooi em open, ik houd het niet meer :frusty:

90% van mn verlanglijst voor 2017 hebben jullie in het assortiment.

gr :D

Back
Bovenaan