Cees van der Horst Breda

Was er rond 10.15, volle bak. Parkeerplaatsen bomvol,was geen plekje meer vrij.
Helaas enkele producten niet op voorraad of geleverd. O.a. de scream wasp en UFO. Kreeg als vervanger grondbloemen. Daar was ik het niet mee eens, totaal een ander product. Na overleg een cake 25 shots gekregen. Bleek uiteindelijk de helft van de kosten maar te zijn. De rest was ok.
Jammer van de scream wasp maar al met al tevreden vertrokken met een kofferbak vol mooi spul

Ben uurtje geleden geweest en alles verliep keurig. Moest even wachten maar ben blij dat ik alle compounds gekregen heb. Helaas ook geen dum bums en ufo's gekregen maar ben maar akkoord gegaan met een Delicious cake en de racing drones als vervanging. Die laatste is zeker ook leuk!

Het was vrij druk, dus parkeren was wel lastig. Verder prima systeem bij afhalen en controle. Goed geholpen.

Hier ook geen Scream Wasp en Racing drones ipv Ufo's. Nu moet ik dus nog jacht naar de Ufo's!

Was eigenlijk verbaast hoe snel het ging op deze nieuwe manier. Zeer goed geregeld, alles ook aanwezig. Fijn dat de karretjes beschikbaar waren tot de deur.
Klein beetje huiverig was ik wel over het omgooien van het systeem maar ze hebben er goed over nagedacht. Hopelijk tot volgend jaar!

Ging snel hier! Fijn deze nieuwe opstelling. Parkeren lekker voor de deur. Ik was er begin avond.

Wel vervelend dat meerdere orders onafhankelijk van elkaar gehaald worden en op verschillende "stations" worden geleverd.

De vervangers voor kleine producten kunnen wel beter vind ik! In overleg is er gelukkig wel een hoop mogelijk hier! Maar wel zelf scherp blijven en vragen stellen! De grote boxen zijn in ieder geval goed geleverd!

Ging snel hier! Fijn deze nieuwe opstelling. Parkeren lekker voor de deur. Ik was er begin avond.

Wel vervelend dat meerdere orders onafhankelijk van elkaar gehaald worden en op verschillende "stations" worden geleverd.

De vervangers voor kleine producten kunnen wel beter vind ik! In overleg is er gelukkig wel een hoop mogelijk hier! Maar wel zelf scherp blijven en vragen stellen! De grote boxen zijn in ieder geval goed geleverd!
Hm apart, bij mijn zijn wel al mn orders in een keer gepickt op 1 tafel

Mooie avond gehad, was stuk minder druk dan vorig jaar. Beter geregeld.
Kleine 20 minuutjes moeten wachten, bestelling helaas niet compleet.
Vervangers gehad maar deze niet aangenomen, netjes de centjes terug gehad :thumbup:

Cees, Luuk bedankt weer voor de goede service en hopelijk tot volgend jaar!

Vanavond hier voor het eerst geweest, maar het is een fijne zaak. Ondanks dat het erg druk was niet heel erg lang staan wachten. Het liep allemaal vlot door. Alle bestellingen (6 bonnen) netjes op 1 kar. Samen de bestellingen doorgelopen. Prijs overhandigd gekregen (Super Skreech, echt heel blij mee!) en door een medewerker geholpen om alles even in de kofferbak te gooien. Top! :thumbup:

Vanmorgen geweest. Wat ging het snel! Stond zo weer buiten met al mijn bestellingen. Helaas geen Scream Wasp deze zijn vervangen door normale grondbloemen. Een totaal ander product. Maar goed ging maar om 1 pakje. Verder was alles Compleet.

15e jaar (-2) op rij en wederom tevreden met de afhandeling, ik had zelf 5 kleine orders verspreid over 1,5uur met de intentie om even te wachten.

Geen probleem alles komt er aan ondanks 20 minuten te vroeg. Ik was hier om 19:30 maar de hoeveelheid aangeboden producten in de losse verkoop was naar verwachting beperkt dus niks extra’s meer meegenomen.

Hopelijk tot volgend jaar

Ging inderdaad allemaal prima en vlotjes. Veel meer ruimte op deze manier. Werd ook netjes geholpen met het sjouwen en tetrissen. Je kon wel merken dat het een hele dag hard werken was geweest, had een laat afhaalblok en de meesten leken toch wel begrijpelijk te snakken naar hun bed.

Back
Bovenaan