Cees van der Horst Breda

Ik vind het gewoon misbruik maken van ..... :frusty:

Als je toch Bonbridge wilt zien :

Oja, ik praat het ook niet goed hoor! De Bonbridge producten op jouw foto is ook de Bonbridge nostalgie zoals ik hem mij herinner! Het ging meer om het idee om nog eens voor een laatste keer iets met een Bonbridge logotje in de straat te hebben en aan te steken, ook al heeft het niets meer met de 'goede oude Bonbridge tijd' te maken.

Ook een pakje Racing Drones van Klasek (ook stijgtollen), maar zo te zien had ik het laatste pakje, want ze staan nu niet meer op de site

Ik heb net even wat beeldmateriaal van deze dingen zitten bekijken op youtube, maar ik moet zeggen dat ik ze ontzettend gaaf vind! Ik had de afbeelding op de website niet vergroot en ging er automatisch vanuit dat ze verpakt waren in een soort van blisterverpakking, maar dat je ze gewoon los moest afsteken. De productfilm van Klasek liet er een heleboel tegelijk zien (veel meer dan 1 verpakking), dus ik ging er gewoon vanuit dat ze er op één of andere manier een heleboel tegelijk hadden afgestoken.

Pas na het zien van een straatfilm had ik door wat echt de bedoeling is; je moet de kaart met de daarop gemonteerde stijgtollen op de grond leggen en 1 lont aansteken en dan krijg je dit effect:

De Racing Drones staan weer volop in de webshop.

En de Revenge is een omlabeling van de Sidewinder, maar dan in Bonbridge jasje. Broekhoff heeft de rechten over de naam Bonbridge. Broekhoff heeft dit item geleverd als vervanger voor de Blinking Willow, wat ons betreft een waardige vervanger! :)

Bij mij verschijnen ze nog niet; kan het zijn dat ze nog niet op zichtbaar zijn gezet?

Misschien dat ik er nog maar een paar extra moet bestellen, want ik ben eerder vanmiddag zo stom geweest om te vergeten de code in te vullen om kans te maken op de Triple X! 😫🙃

En de Revenge is een omlabeling van de Sidewinder, maar dan in Bonbridge jasje. Broekhoff heeft de rechten over de naam Bonbridge. Broekhoff heeft dit item geleverd als vervanger voor de Blinking Willow, wat ons betreft een waardige vervanger! :)
Ik zie de racing drones ook niet staan?

Back
Bovenaan