Cees van der Horst Breda

Ik heb er het volste vertrouwen in, afgelopen jaar super goede kooiloze producten gehad bij Breda. Wellicht haalt ie t niet bij de eerste jaren maar het word vast weer een succes

Dat is gek Skredhead, als het goed is heeft iedereen zijn orders in hetzelfde blok staan of is er contact opgenomen (met een paar obvious uitzonderingen die direct zijn aangepast omdat er 1 bestelling 30 min afweek). Als je kan reageren op jouw specifieke mail kijk ik het voor je na.

Mocht je de komende dag/dagen extra bestellingen plaatsen, dan graag in het tijdvak 03:00 op de 29e inc een opmerking naar wanneer het verplaatst moet worden. Passen we het aan en sturen we een nieuwe bon. Zodra we dit later deze maand niet meer kunnen faciliteren laten we het onze klanten weten via de mail.
@Bredavuurwerk Helaas kon ik het aanbevolen tijdsblok voor het samenvoegen van orders niet meer kiezen. Heb nu op de 30e een vrij moment gekozen met het verzoek met mijn eerdere order samen te voegen. Hoop dat dit lukt.

@Bredavuurwerk Helaas kon ik het aanbevolen tijdsblok voor het samenvoegen van orders niet meer kiezen. Heb nu op de 30e een vrij moment gekozen met het verzoek met mijn eerdere order samen te voegen. Hoop dat dit lukt.

Heb je al een bestelling staan en wil je gebruik maken van de Daily Deals en die tegelijk ophalen met de eerdere bestelling?

•⁠ ⁠Zet je nieuwe bestelling in het tijdvak 29 december 03:00 - 03:15

•⁠ ⁠⁠Voeg bij je bestelling een opmerking dat je het samen op wilt halen op een eerder afgesproken tijd

•⁠ ⁠⁠Wij zetten het bij je andere bestellingen en sturen je een nieuwe bon met de juiste tijd

Veel dank voor jullie enthousiasme vandaag! De Immortal Gold ging hard - heel hard. Heeft @bridge jullie niet voor niets gewaarschuwd!

Er staan nog een paar mooie aanbiedingen vandaag online, dus geniet er nog volop van. Wij verzoeken jullie nieuwe bestellingen in het vak 03:00 - 03:15 te plaatsen, of anders als dat niet lukt met een opmerking/mailtje. Wij zullen de komende dagen nodig hebben om alles recht te zetten - heb nog even geduld voor je de nieuwe bon krijgt. Weet in ieder geval wel dat het gaat lukken ;).

Heb je al een bestelling staan en wil je gebruik maken van de Daily Deals en die tegelijk ophalen met de eerdere bestelling?

•⁠ ⁠Zet je nieuwe bestelling in het tijdvak 29 december 03:00 - 03:15

•⁠ ⁠⁠Voeg bij je bestelling een opmerking dat je het samen op wilt halen op een eerder afgesproken tijd

•⁠ ⁠⁠Wij zetten het bij je andere bestellingen en sturen je een nieuwe bon met de juiste tijd

Deze boodschap had ik gelezen. Echter kon ik überhaupt de 29e niet als afhaaldatum selecteren. Dus... vandaar mijn vraag. Gelet op #1.586 ga ik er vanuit dat het goed komt.

Op zich zou het ook wel fijn zijn als @frelst68 een antwoord op z’n vraag krijgt. Gezien er meerdere met die vraag zitten.
Wij leefden in de veronderstelling dat @frelst68 het antwoord had gekregen na ons bericht om 20:23 / #1586.

Voor de acties van vandaag gaat het verzetten van een bestelling van 30/31 december naar 29 december nog lukken. Stuur een mailtje of laat een opmerking achter bij de bestelling

Back
Bovenaan