Bredavuurwerk
VWC lid
Dag 2 staat erop! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Dag 2 staat erop!![]()
En de Golden Treasure!@Bredavuurwerk kunnen jullie naast de Precious Gold ook de Maximus Gold nog in de daily deals zetten?
Zie post #1.209Weet iemand of deze winkel bestellingen samenvoegt? Mijn 1e afhaalblok is niet meer te kiezen.
Zelfde probleem hier. Ik had gemaild maar nooit een reactie gekregen. Wel dezelfde dag kunnen selecteren maar een uur afwijkend van elkaar.Weet iemand of deze winkel bestellingen samenvoegt? Mijn 1e afhaalblok is niet meer te kiezen.
Zie post #1.209
Uit mail van Bredavuurwerk:Worden later de bestellingen nog samen gevoegd? Heb er nu 6 geplaatst bij jullie.
Ik was waarschijnlijk één van de obvious uitzonderingen. Daarnaast hoef ik alleen in Breda te zijn die avond dus een tijdje wachten was ook geen probleem. Bedankt voor de moeite.Dat is gek Skredhead, als het goed is heeft iedereen zijn orders in hetzelfde blok staan of is er contact opgenomen (met een paar obvious uitzonderingen die direct zijn aangepast omdat er 1 bestelling 30 min afweek). Als je kan reageren op jouw specifieke mail kijk ik het voor je na.
Mocht je de komende dag/dagen extra bestellingen plaatsen, dan graag in het tijdvak 03:00 op de 29e inc een opmerking naar wanneer het verplaatst moet worden. Passen we het aan en sturen we een nieuwe bon. Zodra we dit later deze maand niet meer kunnen faciliteren laten we het onze klanten weten via de mail.
Dat is gek Skredhead, als het goed is heeft iedereen zijn orders in hetzelfde blok staan of is er contact opgenomen (met een paar obvious uitzonderingen die direct zijn aangepast omdat er 1 bestelling 30 min afweek). Als je kan reageren op jouw specifieke mail kijk ik het voor je na.
Mocht je de komende dag/dagen extra bestellingen plaatsen, dan graag in het tijdvak 03:00 op de 29e inc een opmerking naar wanneer het verplaatst moet worden. Passen we het aan en sturen we een nieuwe bon. Zodra we dit later deze maand niet meer kunnen faciliteren laten we het onze klanten weten via de mail.
.Sinds wanneer maak jij je zo druk over aanbiedingen @bridge? Het is morgen "Dun ellufde van dun ellufde" dus voor sommigen kan het niet gek genoeg hèTsjonge jonge. Ik ben t er weer niet mee eens, wat er morgen staat te gebeuren in die DDDDD. DolDriesteDerdeDwazeDag

Je bedoelt die legendarische 30mm compound ‘van vroegâh’ voor een bodemprijs waardoor iedereen nog een keer van deze krachtpatser kan genieten?Tsjonge jonge. Ik ben t er weer niet mee eens, wat er morgen staat te gebeuren in die DDDDD. DolDriesteDerdeDwazeDag