Categorie 3 ratelbanden acties

17? Als in 17 jaar oud bedoel je?

Houd je er wel rekening mee dat je minimaal 18 jaar oud moet zijn om f3 vuurwerk mee te krijgen?

Ik weet dat deze leeftijdsgrens er is, en aangezien ik 17 ben en ik met de auto kom is er ook iemand bij die boven de 18 is.
Maar het gaat om het idee haha, zie me al die verbaasde gezichten al voor me.

:) goed geregeld!

Al had een volgeladen fietstas met links, rechts en in het midden een 100k er ook wel leuk uitgezien.

OT:
Blijft jammer dat deze actie eigenlijk alleen goed werkt bij de zena webshop. Ben erg vaak tegengekomen dat het op vuurwerkplanet mis gaat.

Iemand nog goeie acties, was helaas te laat met de actie van Lesli </3 Denken jullie dat ze eind van de 31ste ook zulke acties zullen doen?

Ik had er uiteindelijk heel asociaal 5x gebruik van gemaakt. Vandaag uiteindelijk allemaal geruild voor 100 eurie gratis vuurwerk uitzoeken, want ze hadden ze nog niet geleverd gekregen. Ik vind het best. :)

Oeh jeetje lucky you! Kan je leuk boxje van uit zoeken!
2x lightyear nog 2 pakken luipaard (1 kometenbombe..), 1 flutcakeje en funke fonteintjes. Helaas waren de winkelprijzen inmiddels wat duurder. Maar dat mag de pret niet drukken, ik vroeg me al af wat ik in godsnaam met die dingen moest haha. Ivm de 25kg regeling. Echter dit was eigenlijk al mijn plan om die dingen te ruilen bij aankomst voor de helft van de prijs. Maar nou stelde die het zelf al voor. :D

2x lightyear nog 2 pakken luipaard (1 kometenbombe..), 1 flutcakeje en funke fonteintjes. Helaas waren de winkelprijzen inmiddels wat duurder. Maar dat mag de pret niet drukken, ik vroeg me al af wat ik in godsnaam met die dingen moest haha. Ivm de 25kg regeling. Echter dit was eigenlijk al mijn plan om die dingen te ruilen bij aankomst voor de helft van de prijs. Maar nou stelde die het zelf al voor. :D

Nou, normaliter moeten ze je compenseren voor de waarde dat het vertegenwoordigde, dus minimaal 5x 39,95 euro. Zij zijn natuurlijk helemaal blij dat je akkoord ging met de helft v.d. waarde.

Kreeg hem ook gratis maar heb hem laten staan. Beetje zwaar voor op de fiets en heb niet zo zin om alles weer op te ruimen:)

Balen dat ik hem nu pas zie. Hopelijk komen er nog wat mooie acties. Wil eigenlijk nog wat matten erbij.

Elke keer als ik een nieuw bericht in dit topic zie, denk ik ‘Yes! Er is een nieuwe actie gevonden bij mij in de buurt!’
Maar helaas, nog geen winkel gehoord die de pruttel matten voor een habbekrats in de verkoop doet.

Nou, normaliter moeten ze je compenseren voor de waarde dat het vertegenwoordigde, dus minimaal 5x 39,95 euro. Zij zijn natuurlijk helemaal blij dat je akkoord ging met de helft v.d. waarde.

Ik had m nog gebeld van te voren, hij wilde t in eerste instantie helemaal niet en alles beter dan die troep. Dus als hij ze verkoopt, leuk voor hem. Leuk voor mij. Ik wilde er al minstens 1 weggeven daar ter plekke.

Ik was vandaag in Ouderkerk Ad IJssel. Daar is de Red Dragon te koop t.e.a.b. Ze moeten ervan af zeiden ze. Heb er verder geen bod op gedaan aangezien ik er al een heb.

Back
Bovenaan