Categorie 1 stookmeeting?

Traniet

VWC lid
Mijn zoon en ik vroegen ons een dingetje af. Bij verschillende vuurwerk shows is er ook een cat. 1 stookmeeting. Iemand een idee of dat bij de throphy ook zo is? Zo ja, waar? Zo niet, misschien organiseren? Nu ga wij pas voor de 2e keer dus ik weet ook niet of er ergens wellicht een goede plek is. Een blik op Maps geeft wel aan dat er veel dingen met dieren in de buurt zijn zoals een honden pension en een ponyclub. Uiteraard zou het leuk zijn als het op loopafstand is en dan denk ik aan de vrijdagavond vroeg. Vroeg vanwege de kinderen uiteraard.

20190919_145427.jpg
Ken deze plek niet in real Life, maar dit ziet eruit als een prima locatie. Je kan inzoomen op Google earth. Wunderland kalkar is bij het blauwe puntje. De weg loopt gewoon de rivier in en zo te zien is dit geen privé terrein. Kwartiertje lopen.

Mijn zoon en ik vroegen ons een dingetje af. Bij verschillende vuurwerk shows is er ook een cat. 1 stookmeeting. Iemand een idee of dat bij de throphy ook zo is? Zo ja, waar? Zo niet, misschien organiseren? Nu ga wij pas voor de 2e keer dus ik weet ook niet of er ergens wellicht een goede plek is. Een blik op Maps geeft wel aan dat er veel dingen met dieren in de buurt zijn zoals een honden pension en een ponyclub. Uiteraard zou het leuk zijn als het op loopafstand is en dan denk ik aan de vrijdagavond vroeg. Vroeg vanwege de kinderen uiteraard.

vrijdagavond ? de meeste komen zaterdag die kant op

Volgens mij is cat.1 in heel Europa gelijk. Mag verkocht en afgestoken worden(verbeter me als dit niet zo is hoor) Maar zijn er verder mensen die hier interesse in hebbe? Locatie lijkt me prima����

In Duitsland gelden dezelfde regels als in Nederland. Echter, het is niet in heel Europa gelijk. In België bijv. mag het niet het hele jaar door maar gelden dezelfde regels als cat.2

Back
Bovenaan