[Vuurwerktotaal WINACTIE - 9 -2018] Win een Volt! Final Colorz!

Na lang Googlen heb ik ergens gelezen dat het 6% zou zijn. Heb dat dus maar voor waarheid aangenomen.

Ik ben wel benieuwd waar jullie het antwoord op vraag 3 hebben kunnen vinden.

Kwam het heel toevallig tegen in een FPM topic, daar werd 5% vermeld :)

Daar ben ik ook zeer benieuwd naar, heb enorm lang gezocht waar het (enigszins) stond beschreven.
Uiteindelijk deze antwoorden ingestuurd:

1. Koper
2. 2 gram
3. 1 gram
4. Buskruit
5. Hummer, Salute, Fluit

ben benieuwd.....

Ik had ook 1 gram bij vraag 3, maar zag later dat het niet per schot maar voor het hele product dus... :shy:

Crossette heeft een kenmerkend geluid maar wordt daar niet voor geproduceerd. Niet zoals whistle, scream, hummer, crackling cry, crackling ti, crackling dragon eggs, time rain crackling etc. Ik zou crossette onder burst rekenen. Of het een kleine knal of burst is of een harde zoals in een salute het blijft een knal.

Dus is salute ook niet juist, het blijft een knal zoals je zelf al zegt...

Ik heb de 5% hiervandaan gehaald:
https://www.rijksoverheid.nl/binari...caties/2015/05/21/adr/ADR+2017+definitief.PDF

Cfecejl.jpg

Een salute wordt wel geproduceerd (puur) als geluidseffect, alleen voor een harde knal.
Misschien dat Tourbillon ook een goed alternatief was geweest :angel:

Zat inderdaad ook nog aan Tourbillon te denken, maar na een aantal video's te hebben bekeken toch van af gestapt :D

De vraagstelling van vraag 3 geeft niet echt duidelijk aan of het per tube is of per cake dus ik verwacht wel dat beide worden goed gerekend. Ik had het antwoord in het ADR gevonden maar het was totaal niet makkelijk om te vinden.

Ik heb toch echt ergens 6% flash gevonden. Dus totaal max 30 gram flash per cake. Kan niet zo zijn dat er meerdere antwoorden juist konden zijn of dat er meerdere antwoorden gevonden kon worden maar er toch maar 1 juist is. We zien het wel.

Dan zit er dus per tube 20 gram in. Hoeveel gram flash mag er gebruikt worden als dit product GEEN kooi bevat?

Dit insinueert dat het vraagstuk gaat over het aantal gram per tube.. Maar inderdaad niet de meest duidelijke vraagstelling gebruikt, dus we gaan het zien :)

Ik heb toch echt ergens 6% flash gevonden. Dus totaal max 30 gram flash per cake. Kan niet zo zijn dat er meerdere antwoorden juist konden zijn of dat er meerdere antwoorden gevonden kon worden maar er toch maar 1 juist is. We zien het wel.

Waar heb je dat gevonden dan? ADR is vrij duidelijk met 6%.

Back
Bovenaan