Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben wel benieuwd waar jullie het antwoord op vraag 3 hebben kunnen vinden.
Daar ben ik ook zeer benieuwd naar, heb enorm lang gezocht waar het (enigszins) stond beschreven.
Uiteindelijk deze antwoorden ingestuurd:
1. Koper
2. 2 gram
3. 1 gram
4. Buskruit
5. Hummer, Salute, Fluit
ben benieuwd.....
Ik had ook 1 gram bij vraag 3, maar zag later dat het niet per schot maar voor het hele product dus...![]()
Crossette heeft een kenmerkend geluid maar wordt daar niet voor geproduceerd. Niet zoals whistle, scream, hummer, crackling cry, crackling ti, crackling dragon eggs, time rain crackling etc. Ik zou crossette onder burst rekenen. Of het een kleine knal of burst is of een harde zoals in een salute het blijft een knal.
Na lang Googlen heb ik ergens gelezen dat het 6% zou zijn. Heb dat dus maar voor waarheid aangenomen.
Dus is salute ook niet juist, het blijft een knal zoals je zelf al zegt...
Een salute wordt wel geproduceerd (puur) als geluidseffect, alleen voor een harde knal.
Misschien dat Tourbillon ook een goed alternatief was geweest![]()
Phoeee erg scherp, dan zou het antwoord dus 25 gram zijn en zijn we allebei de sjaak![]()
Ik heb toch echt ergens 6% flash gevonden. Dus totaal max 30 gram flash per cake. Kan niet zo zijn dat er meerdere antwoorden juist konden zijn of dat er meerdere antwoorden gevonden kon worden maar er toch maar 1 juist is. We zien het wel.
Ik heb de 5% hiervandaan gehaald:
https://www.rijksoverheid.nl/binari...caties/2015/05/21/adr/ADR+2017+definitief.PDF
![]()
Het geel gearceerde spreekt over een "enkelschots buis" en niet over "een combinatie van enkelschots buizen" zoals in de wetgeving naar een cake verwezen wordt.
lees het vakje rechtsboven eens en waar bestaat een batterij uit ?![]()
lees het vakje rechtsboven eens en waar bestaat een batterij uit ?![]()