[Cat. F1] Fire Assorted

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1658
Artikelnaam: Fire Assorted
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 4 x 1 schoten
Effectomschrijving: Assortiment van 4 bengaalse vlammen. Categorie 1 vuurwerk.
Afmeting:
Max. tube diameter: …mm
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 48/4
Adviesprijs: € 5,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

1658-Bengal-Torch-Broekhoff-Vuurwerk.png

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
WOW!! PRIMEUR!! NIEUW IN NL!!
Wij van Huisman Vuurwerk hadden de eer om als eerste in NL de gave nieuwe Fire Assorted te testen. En hoe! Deze Bengaalse vlammen zijn waardige opvolgers voor de Funke Bengalfeuer Mix die vanaf dit jaar helaas bij Funke uit het assortiment is.

4 stuks in de kleuren Groen, Paars, Rood en Blauw. Hoge felle vlammen en lange brandtijd.

Binnenkort bij ons te bestellen!

WOW!! PRIMEUR!! NIEUW IN NL!!
Wij van Huisman Vuurwerk hadden de eer om als eerste in NL de gave nieuwe Fire Assorted te testen. En hoe! Deze Bengaalse vlammen zijn waardige opvolgers voor de Funke Bengalfeuer Mix die vanaf dit jaar helaas bij Funke uit het assortiment is.

4 stuks in de kleuren Groen, Paars, Rood en Blauw. Hoge felle vlammen en lange brandtijd.

Binnenkort bij ons te bestellen!
Tja, het is maar waar je blij van wordt :-)

Ik weet zeker dat er een heleboel liefhebbers blij van worden! Want er hebben zich de afgelopen weken heel veel mensen bij ons gemeld voor de Bengalfeuers maar die zijn niet meer in te kopen sinds begin van dit jaar. En als ik zie hoeveel we van die dingen verkochten, ook al voor de Corona-verboden, dan zijn dit soort goede vlammetjes enorm gewild...

Mag wel toch? Deze zijn naast die van Funke, een van de betere. Zeker gezien de uitwerking + tijdsduur + prijs. Ik begrijp hem wel. Voor de mensen die niet meer mogen afsteken in hun stad zal het ook wel leuk zijn of voor de kleintjes.

Goede producten ((bouw(kwaliteit), afwerking, uitwerking) voor een redelijke prijs kan dus wél. Helaas is het zo dat eerst een buitenlandse importeur (in dit geval Funke) ermee moet aan komen zetten, voor importeurs van eigen bodem ermee aan de haal gaan.

Back
Bovenaan