[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien komt het omdat het vrijdag is, maar waar kan ik de Wachtwoord Vergeten knop vinden?

Klopt hier is pos nog mee bezig even een andere mail gebruiken en zonder account bestellen en ik pas je mail wel aan naar de juiste.

Als je even als ref je mail adres zet die je altijd of eerder hebt gebruikt regel ik het voor je.

Als het goed is moet het probleem opgelost worden binnenkort.

Dennis

Ik laat hem wel even zo staan deze maand

Tevens de mega willows weer aangevuld.

Hoi Dennis,

Vat het svp niet op als kritiek, want ik probeer juist met je mee te denken.
Ik loop regelmatig tegen een "probleem" aan en mogelijk dat meerdere mensen hetzelfde ervaren.

Meerdere malen heb ik uit een impuls iets bij willen bestellen (vaak bij weekacties of outlet), maar iedere keer heb je dat gedoe met dat minimale bestelbedrag.

Is niet in te regelen dat als je iets besteld hebt er geen minimum bestelbedrag meer is zodra je ingelogd bent ?

Ik had laatst zoiets van ik ga je er maar niet mee lastig vallen, dus laat maar zitten die bestelling (was met de FF-1).

Hoi Dennis,

Vat het svp niet op als kritiek, want ik probeer juist met je mee te denken.
Ik loop regelmatig tegen een "probleem" aan en mogelijk dat meerdere mensen hetzelfde ervaren.

Meerdere malen heb ik uit een impuls iets bij willen bestellen (vaak bij weekacties of outlet), maar iedere keer heb je dat gedoe met dat minimale bestelbedrag.

Is niet in te regelen dat als je iets besteld hebt er geen minimum bestelbedrag meer is zodra je ingelogd bent ?

Ik had laatst zoiets van ik ga je er maar niet mee lastig vallen, dus laat maar zitten die bestelling (was met de FF-1).

Klopt ik heb deze vraag meer gehad en heb besloten om hem op € 10,00 te zetten voor iedereen.

Dennis

Kon het vandaag toch niet laten om even in de outlet te shoppen. Deze keer besteld:

Almere Haven 1027 (Doppel D Vulcan)
Scorpion King
Golden Willows
Snake Eyes

Bedankt voor de mooie prijzen weer Dennis en tot de volgende bestelling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan