Castle Crasher [Compound]

Artikelnummer: GF183636
Artikelnaam: CASTLE CRASHER
Bruto Gewicht: CA 16000 GRAM
Netto Kruitgewicht: CA 2000 GRAM
Aantal Schoten: 144 SCHOTEN
Effectomschrijving: Deze Castle Crasher heeft is een lust voor het oog. Laat u verrassen door deze 144 schoten tellende big boy compound.
Tijdsduur: CA 55 SECONDEN
Stijghoogte: CA 35-40 METER
Richtprijs: VOLGT

CASTLE CRASHER - COMPOUND - VUURWERK - FIREWORKS - CONSUMENTENVUURWERK.PNG

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekker tempo. Komt op beeld erg goed over. Ik kan niet wachten tot de demo.

Met name het tempo is waar Fireworksforall met de nieuwe boxen erg op vooruit is gegaan.Ziet er allemaal goed uit.
En er is genoeg keuze.

Hier kun je toch ook gewoon een strikje om doen zeg..
Wat een mooie doos met visuele heerlijkheden.

Ook weer benieuwd naar de prijs..

Wat een plaatje deze box. Vind de effecten erg goed overkomen met een heerlijk tempo erbij. Erg benieuwd naar dit blok op de demo!

Ben ik nou de enige die dit niks vind? Eerste boeketten zijn slap qua burst en groote, daarna is het een groot ratjetoe. Fireworks4all weet mij nog steeds niet te overtuigen.

Als ik naar de 1e product film kijk, lijkt me dit inderdaad een geval van vonk overslag zoals laurence al opmerkte.
Zo niet, dan ben ik het met RaideR eens :D

Ben ik nou de enige die dit niks vind? Eerste boeketten zijn slap qua burst en groote, daarna is het een groot ratjetoe. Fireworks4all weet mij nog steeds niet te overtuigen.

op de "china Film" zogezegd vond ik hem geweldig maar de demo filmpjes vallen mij tegen.
Dus ja ik ben het met je eens. kan ook aan de camera liggen maar ik heb inmiddels 3 a 4 filmpjes bekeken en helaas erg jammer.

Maar ieder zijn mening uiteraard.

Deze in de straat gehad tijdens afgelopen jaarwisseling en ik was buitengewoon aangenaam verrast.
Voor het geld een zeer mooie box met goede effecten, een goed tempo. Vind veel van deze collectie helaas wat tegenvallen, maar deze deed het top.

Back
Bovenaan