Cardinal Of Souls

Wat een ding, na het filmpje van bolle helemaal blij dat ik hem heb. Goed laag doorlonten, vertragingen zijn inderdaad vervelend.

Wat een rambak zeg! ongelooflijk grote boeketten
na dit in je straat afgestoken te hebben blijf je nog 10 minuten na genieten.

Wat een rambox. Deze wil ik volgend jaar ook in de straat. Heb je deze extra snel doorgelont?

Niks extra's. Ik zie inderdaad dat mensen boven mij een vertraging hebben door slecht doorgelont te hebben. Je ziet gelijk dat het een stuk minder spectaculair maakt.

Wat ik deed was alle lonten helemaal tot onderaan goed vrijleggen en op dat punt een strakke dubbeleknoop zetten en vergrendelen met tiewrap.
Dit js meer dan voldoende voor een soepele verloop zonder vertraging:thumbup:

Ziet er inderdaad heel dik uit! Ik heb de waaiers gebruikt in de show en I shape cakes los geschoten maar wat een dikke boeketten had dit ding, bizar gewoon! Hier komen er zeker 2 van volgend jaar. De opbouw is ook gewoon precies goed

Wij hebben hem wat betreft de waaiers niet goed geplaatst maar dat mag de pret niet drukken. Gewoon een erg fijne Cakebox!

Hier nog een video vanuit grondperspectief
Dit is z’on heerlijke rammer, zou hem ger nog us willen stoken :)

Naar mijn mening zit hier veel te veel crackling in, nu vind ik crackling opzicht niet erg maar niet wanneer een hele compound daaruit bestaat.

Back
Bovenaan