Cannonade 120'S [COMPOUND]

Wow, deze box ziet er erg goed uit zeg op bovenstaand filmpje! Hij is mij nooit echt opgevallen tijdens de demo's, maar na het zien van dit filmpje is hij toch wel erg interessant hoor. Deze houden we in de gaten, kijken of deze er toch nog bij kan komen!

Plak hier nog een insane en een mjb cake achteraan en je hebt een nog dikker blok :)

Vorig jaar door twijfel niet genomen. Maar als ik dat demo filmpje zie, wekt hij weer volop me intressen! Perfect tempo, mooie effecten, groot etc.

Ai, deze was mij nog nooit opgevallen. Wat een schitterende box is dit zeg, heel elegant eigenlijk met het rustige schieten met grote effecten en dan die tempoversnellingen er door heen. Daar naast zorgen de stukken in FS geschoten voor een volle lucht en spektakel.

Dikke topper deze inderdaad! Vond de verschillende schietrichtingen erg goed en de compound liep goed door!

Zeker weer voor die €80,- dat ik hem had (als ik het mij goed herinner).

Laatst bewerkt:

Dit is echt een heerlijke bak, op de avond zelf door al het andere vuurwerk niet zo bij stil gestaan. Maar bij het maken van die video echt nog eens genoten. Tempowisselingen, verschillende schapes en effecten. Hopelijk kunnen we hem ooit nog eens aanschaffen.

Deze compound heeft mij positief verrast! ik had er geen grote verwachtingen van, maar ik vond hem super! veel variatie en goede burst, mooie kleuren en prima tempo, gewoon een goed blokje :)

Op basis van de straatvideo's hier besteld. Wat een mooie box is dit eigenlijk, echt van alles wat, verschillende shapes, verschillende effecten.

Back
Bovenaan